• Heey.
    dit weekend heb ik een hele leuke jongen ontmoet.
    en ik ben echt verliefd op hem geworden in zo korte tijd.
    maar nu moest ik gister weer naar huis toe, want ik sliep dit weekend bij familie.
    het is ongeveer 20 minuten rijden in de auto.
    en nu heb ik nergens meer zin in,
    en ik heb het gevoel dat ik zo in huilen uit kan barsten.
    iemand tips om hem te vergeten,?
    of moet ik gewoon met hem gaan als hij mij ook leuk zou vinden ?.
    kus.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Liefje,wat kut voor je!.Maar Kom achter zijn msn op nummer en hou contact op msn,en Via smsjes.Als dat niet kan,Denk gwn aan leuke tijden ofsoo met hem. Of verzin leuke tijden met hem,x'] Dat doe ik ook wel eens me N***. Dan word je weer wat vrolijker.en natuurlijk moet je hem nemen als hij jou ook leuk vind.(H)

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Heartbounce schreef:
    Liefje,wat kut voor je!.Maar Kom achter zijn msn op nummer en hou contact op msn,en Via smsjes.Als dat niet kan,Denk gwn aan leuke tijden ofsoo met hem. Of verzin leuke tijden met hem,x'] Dat doe ik ook wel eens me N***. Dan word je weer wat vrolijker.en natuurlijk moet je hem nemen als hij jou ook leuk vind.(H)

    x


    dankjee.
    (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Bedankt voor jullie begrip -_-'


    ' niks is wat het zijn moet '

    Geen dank xd


    hope it, gives you hell♥

    Zoek contact.

    tuurlijk!

    Als hij jou leuk vind en jij hem , dan laat je hem tog niet gaan haha :D


    I solemny swear i am up to no good

    Jeetje, das kut :/. Ik heb geen idee, mijn vriend woon ongeveer 3 uur van me vandaan, mis hem soms ook zo erg, maar dan ga ik 'm gewoon smsen of bellen of naar zijn foto's staren.. Sterkte <3.
    Zoek 'm anders op op hyves ofzo ;o, of weet je niets van hem?


    I don't need words to feel those lips.

    indurdaad. dit is inderdaad een klus voor hyves. ongeveer het enige waar die site goed voor is. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zoek contact.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xLoveIsDeadx schreef:
    indurdaad. dit is inderdaad een klus voor hyves. ongeveer het enige waar die site goed voor is. :Y)


    ik heb hem al opgezocht op hyves.alleen hij is waarschijnlijk nooit op hyves want hij heeft me nog niet toegevoegd.
    :(


    ' niks is wat het zijn moet '

    Lovejoy schreef:
    Zoek contact.


    dat lukt dus niet :(!


    ' niks is wat het zijn moet '