• Hebben jullie vandaag nog iets speciaals of niet-bijzonders mee gemaakt? ^_^
    Want ik verveel me...

    Nouja, ik wel. Ik mest vandaag tijdens biologie naast zo'n mens zitten. Maar dat wijf stonk echt een uur in de wint, en haar adem was ook niet te harden. Dus toen heb ik me ziek gemeld en ben ik misserlijk naar huis gegaan... ¬¬
    Het klinkt misschien lullig, maar het was écht zó ranzig

    Hebben jullie vandaag nog iets speciaals of niet-bijzonders mee gemaakt? ^_^
    Want ik verveel me...

    Nouja, ik wel. Ik mest vandaag tijdens biologie naast zo'n mens zitten. Maar dat wijf stonk echt een uur in de wint, en haar adem was ook niet te harden. Dus toen heb ik me ziek gemeld en ben ik misserlijk naar huis gegaan... ¬¬
    Het klinkt misschien lullig, maar het was écht zó ranzig


    Dat mest moet weg XDD

    nou das dan lekker
    uhm we hadden vandaag podiumkunsten opnamens en toen was de helft van ons groepje weg
    en een jongen was van zijn stoel gevallen
    en toen moest de hele klas lachen en de leraar ging dus flippen dat we op moesten houden maar dat deden wij niet en toen rende die de klas uit. 1-0 voor 2b8 tegen mvr t. Witjes


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nou das dan lekker
    uhm we hadden vandaag podiumkunsten opnamens en toen was de helft van ons groepje weg
    en een jongen was van zijn stoel gevallen
    en toen moest de hele klas lachen en de leraar ging dus flippen dat we op moesten houden maar dat deden wij niet en toen rende die de klas uit. 1-0 voor 2b8 tegen mvr t. Witjes


    Okee XD

    Ah, gewoon saaie dag op school.
    Eerst alle tafels en stoelen klaarzetten in de turnzaal omdat we daar morgen examen hebben. Nee! morgen het eerste examens. En dan nog Frans ook

    xD

    Ah, gewoon saaie dag op school.
    Eerst alle tafels en stoelen klaarzetten in de turnzaal omdat we daar morgen examen hebben. Nee! morgen het eerste examens. En dan nog Frans ook

    xD


    k begin ook me frans ma pas volgende week woensdag en k heb ma vijf examens dus da valt goe mee he


    Live life limitless.

    Heumm

    Ik heb gwn zitte geeuwe in de klas :)


    007

    Ik ging vandaag naar Zwolle voor de school campus:P


    Love is in the air'<3

    Euhm.... Ik heb op school ene proefwerk Frans slecht gemaakt, niet verknald zoals gewoonlijk maar ook niet supergoed. En ik sta voor Duits superslecht maar voor wiskunde weer veeeeeeeeel beter (Na 2 9,4 (ongeveer) en wat 7s sta ik wel goed) Maar ik ben slecht in talen en beter in wiskunde en natuur- en scheikunde enzo. Maar het was hartstikke saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!