• Weet niet of dit goed geschreven is, but like I care :Y)

    Ik vind dat programma zo geweldig x'O
    Het is gewoon supper grappig om te zien dat die gaste hun niet kunnen beheersen voor 2 weken x'D

    What do you think? ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Het is wel grappig om te zien. Ik zou er nooit aan meedoen. Relatie's worden daar gewoon gebroken.
    De situatie is ook anders dan de thuissituatie, Je hebt geen stress, je hoeft niet te werken. En boven dat alles zijn er 2 mooi meisjes die jou proberen te verleidden.

    Knap als je dat volhoud =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik vind het zoo grappig (: !
    Die mannen die zich helemaal laten gaan,en alle beloften die ze hadden gemaakt laten varen.
    de verleidsters die onderling ruzie maken om de mannen,en die mannen bedriegen hun vriendin dat niemeer schoon is,maar ze worden wel boos,als ze nogmaar een knuffel geven aan een andere jongen.

    De jongens zijn eerst stoer,maar bij het kampvuur is het duidelijk wie het jaloerst is:Y)
    & btw,Roy van de verleiders,is een Lekkertjee ^.^

    xx


    everybody needs a song.

    ik vind het zoo grappig (: !
    Die mannen die zich helemaal laten gaan,en alle beloften die ze hadden gemaakt laten varen.
    de verleidsters die onderling ruzie maken om de mannen,en die mannen bedriegen hun vriendin dat niemeer schoon is,maar ze worden wel boos,als ze nogmaar een knuffel geven aan een andere jongen.

    De jongens zijn eerst stoer,maar bij het kampvuur is het duidelijk wie het jaloerst is:Y)
    & btw,Roy van de verleiders,is een Lekkertjee ^.^

    xx


    uhuh maar Redwan vind ik ook wel lekker zne ^^

    (...)

    uhuh maar Redwan vind ik ook wel lekker zne ^^

    Ja ik in het begin ook,maar toen bezag ik Roy beter,en vond hem het mooiste:9~


    everybody needs a song.

    (...)

    serieus? kan't wel gelove zne tij maakt zijn eige belachelijk en tij zet zijn vriendin voorschut voor heel belgie

    xx


    Ja hé!


    everything you imagined, and more...

    (...)
    Ja ik in het begin ook,maar toen bezag ik Roy beter,en vond hem het mooiste:9~


    hij heeft een mooi lijf hé^^
    qua uiterlijk zou em nog goe samen passen bij katrien.
    Maarja dat is een spel é, tij zei nog ik zou het ni leuk vinden als ze mijn vriendin was en zo deed. Dus een relatie zit er voor hun ni in XD

    In tv-blad stond dat het een koppel had afgesproken van dat mag, dat niet. Ik denk dat ze het gewoon doen voor de fun, niet dat ze zich niet kunnen inhouden ofzo.


    Only losers can act the way you do

    Maar ik weet niet wat ik zeg want ik heb het progamma nog nooit gezien :')


    Only losers can act the way you do

    Dr is zo'n knappe kerel daarin :o
    hoe noemt ie nu weer? Redvan? -denktna-

    x


    Let's do this poo

    wahahaha
    ik lag me altijd kapot bij die serie
    zegt de vrouw van
    'ik weet zeker dat me man nu alleen in bed aan me zit te denken '
    gaat de camera over naar de andere camera en zie je die man in bed tongen met een andere vrouw
    wahaaha lachte me kapot


    Take my hand tonight

    (...)

    uhuh maar Redwan vind ik ook wel lekker zne ^^

    Nick is daar hét beest :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb de eerste aflevering gezien maar sindsdien niet echt meer gevolgd. Af en toe zo eens een flits.
    Wtf ?! Die Chris ofsoo heeft gewoon van hem en zijn vriendin een foto doorgescheurd als ik het gisteren goed zag Ö

    Ik heb de eerste aflevering gezien maar sindsdien niet echt meer gevolgd. Af en toe zo eens een flits.
    Wtf ?! Die Chris ofsoo heeft gewoon van hem en zijn vriendin een foto doorgescheurd als ik het gisteren goed zag Ö

    Da is wa er morgen gebeurt :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Mhaha ! Mijn mama heeft mij helemaal uitgelegd, waarover het programma gaat en wat er percies in gebeurd.
    Gnah xD