• Hey mensjes.Ik had een nieuw ideetje om een nieuwe serie te maken.Alleen ik weet niet of het wel leuk is.en smaken verschillen dan ook.Maar tog wil ik graag meningen horen.Ik heb hier een klein stukje in het kort,en snel geschreven.


    Tom Kaulitz en zijn kameraad lopen samen door een winkelstraat.Wanneer er net een meisje uit een winkel loopt,knalt ze keihard tegen tom aan,en valt daardoor op de grond.Haar tassen vliegen uit haar handen.Tom schrikt en Raapt haar tassen meteen op.Dan wil hij haar omhoog helpen,Even kijkt hij in haar ogen.Hij voelt meteen wat aparts.,Ze kijkt hem kwaad aan. Ze drukt tom aan de kant,En begint hem uit te schelden.`Sukkel,had je niet uit kunnen kijken,! Vieze Mongool.´ Met een mond vol met woorden loopt ze meteen kwaad weg.Tom blijft verbaast achter.Zijn kameraad lacht er om. Hij zegt hem dat het maar een stom sletje is die alles denkt dat ze is,en dat ze denkt dat iedereen aan de kant gaat voor hem.Tom lacht er om mee,maar ondertussen voelt hij tog wat raars,Hij vind het best lullig voor haar.,En waarom deed ze zo afgekakt.Hij deed het tog niet expres?Maar wat nou als Tom beetje voor beetje er achter komt,Dat het meisje een geheim talent is.Dat ze heeeel goed kan dansen en zingen.En hij ontdenkt ook ,dat ze heel graag beroemd zou willen worden.maar dat durft ze niet ,en mag ze ook nog es niet van haar ouders.Het meisje wil af en toe TE beroemd lijken,waardoor ze raar gaat doen,Ook leeft ze in veel stress thuis.haar ouders accepteren het niet dat ze een andere styl heeft,en beroemd wilt worden.Het was haar droom al vanaf toen ze klein was.Maar ze heeft het nooit waaar kunnen maken.maar als ze tom steeds beter leert kennen.Wil tom haar graag helpen beroemd te maken.Ze weet niet wat ze meemaakt,en word dikke vriendjes met Tom.Tom begint haar super leuk te vinden,En het meisje blijkbaar hem ook .Maar wat nou als het meisje later toe geeft,dat ze hem alleen maar gebruikt heeft.En dat ze dat pas zegt,wanneer ze beroemd is! Was die apart gevoel met het oog contact dan een waarschuwing,en dat Jesse zijn kameraad tog gelijk had dat ze maar een sletje is. Tom is helemaal kapot er van.En weet niet wat hij meer moet,Zijn broertje Bill geeft hem veel steun.,Bill stelt voor om weer concerten te geven.Tom doet het tog maar,en probeert zich over zijn pijn heen te zetten.Dan opeens ontmoet hij een leuk meisje bij een concert.wat steeds closer word.Wat zou er allemaal gebeuren!




    please,geef eerlijk antwoord :$

    x Alvast bedankt.!


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zeg gelijk niet doen vanwegen het eerste woord van het verhaal, heb verder niet gelezen!

    Sorry maar ik word gek van Tokio Hotel hier! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik zeg gelijk niet doen vanwegen het eerste woord van het verhaal, heb verder niet gelezen!

    Sorry maar ik word gek van Tokio Hotel hier! xD



    whaha! :Y)

    Hmm kan ik me voorstellen,maar ik heb geen idee welke personen er anders in moeten. =[


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zeg gelijk niet doen vanwegen het eerste woord van het verhaal, heb verder niet gelezen!

    Sorry maar ik word gek van Tokio Hotel hier! xD

    Agree.
    Sorry liefje. (A)
    @Mardukas.
    Bedoel je niet de eeste 2 woorden?
    Het kan ook Tom Felton zijn geweest. :D


    You move me ......... Kurt

    Ik zou het doen. Maar wel nog veel "langdradiger" als hier :Y)
    xxx.

    Ik zou het doen. Maar wel nog veel "langdradiger" als hier :Y)
    xxx.


    Idd,dat was ik ook van plan hoor! :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Beetje standaard.


    Life is hard and then we die

    Zet er een paar delen op en kijk of er veel mensen zijn die hem maken zoniet kan je hem nogaltijd verwijderen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik deel de mening van PUKKELxDING. :X


    -

    DOEN


    ' niks is wat het zijn moet '

    Niet doen, ik vind het eigenlijk hetzelfde als de meeste verhalen hier.


    http://ciinderella-.tumblr.com/