• Heb je dat ook wel 'ns gehad?? Dat je zo hard op iemand verliefd bent geweest dat je die persoon niet meer in de ogen durfde kijken omdat je bang was dat hij het zou merken of dat je erin zou verdrinken??


    Just a simple "I love you" (:

    Uhu. Altijd eigenlijk, ik ben zo een van die kinders die té rap verliefd wordt en het dan nog eens stevig te pakken heeft. ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Nee kwil em juist zien dan (H)(H)(H)

    jawel.. alleen die klootzak heeft me toen ie er achter gekomen was, heel erg voor schud gezet in de klas :@


    I Need To Shot Someone

    ja,meestal durf ik niet in hun ogen te kijken (:
    maar dan doe ik het stiekem,zodat ze het niet merken ^^

    xx


    everybody needs a song.

    Nee, ik ben nooit verliefd ..X:


    Als je maar een ananas hebt..

    Nee.


    Protège moi de mes désirs.

    Jaa. XD
    En dan deed ik 't toch, begon die terug te staren x'D En dan zaten we daar zeker 5 minuten in elkaars ogen te kijken ^^ <3


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Omg !
    jaa dat heb ik ook xD
    En ik ben echt zo verliefd op een jongen maar als ik hem dan aan kijk dan kan ik me ogen ook niet meer van hem af houden & dan gaat hij terug kijken en dan blijft hij ook kijken xD 0___O


    ' niks is wat het zijn moet '

    bij mij ehm...Ik heb geen idee
    ik doe maar gewoon alsof ik er over heen ben en dat ze een goeie vriendin is voor me..
    eigenlijk best kut om te moeten doen alsof je niets meer voor iemand voelt.
    maar ik heb het voor mijn andere vriendin wel over.
    they belong together.


    There's hope for the hopeless

    Neen, ik ben dan verlegen.
    Maar ik word helemaal niet snel verliefd. :'d

    Eerlijk? Ja. ;p


    You move me ......... Kurt

    jaa dat heb ik al een paar keer gehad :$xD

    Jaa. XD
    En dan deed ik 't toch, begon die terug te staren x'D En dan zaten we daar zeker 5 minuten in elkaars ogen te kijken ^^ <3

    Omg superschattig^^


    Just a simple "I love you" (:

    Jhaa o.o
    En et is irri


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Jaa. XD
    En dan deed ik 't toch, begon die terug te staren x'D En dan zaten we daar zeker 5 minuten in elkaars ogen te kijken ^^ <3

    Dat had ik ook een keer XD
    En hij deed dat heel vaak, maar hij was niet op mij o_O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.