• Ik weet dat er maar 1 Hajar Ezrayedi op de wereld is, die achter het account 'LilGoofy' zit. Maar toch, wil ik even iets over onze vriendschap kwijt. (:

    Hajar is een geweldig persoon. Ze is er altijd voor me. Sinds de peuterschool konden we het erg goed met elkaar vinden. Na groep 7 werden we hechter dan ooit. We waren voor elkaar bestemd, als twee echte vriendinnen. Hajar steunde me altijd, ookal had zijzelf het ongelofelijk moeilijk om het verlies van haar opa te verwerken, dan steunde ze mij bij het verlies van mijn vader. En zij is de enige persoon in mijn sociale leven die dat doet, vanuit mijn vriendengroep. Ze is in staat om haar mobiel op te nemen als ik haar nodig heb, en dat om 2 uur 's nachts. Zo is zij. Esmee en Hajar, dat is perfectie. Hajar is perfectie. Ze is uniek. Ik denk dat ik ongelofelijk blij mag wezen met dit soort type vriendin, die zijn namelijk erg zeldzaam. Ooit gaan we elkaar verlaten, en dat ooit is in Juni/Juli. Maar we houden contact. Onze vriendschap is te bijzonder om te laten breken, om ermee te stoppen. Bij andere vriendinnen heb ik gehad dat ze vonden dat ik me aanstelde als ik huilde om mijn vader, maar bij Hajar was dat niet het geval; zij respecteerde dat ik rouwde om mijn vader. Ze vertelde dat ze er altijd voor me is, wat er ook gebeurt. En daarom is zij mijn beste vriendin. Omdat onze vriendschap zó hecht is, dat niemand die kan breken.
    Ookal hebben we weleens wat ruzie, het komt altijd weer goed.

    Lieve Hajar, ik hou zoveel van jou. <3


    -

    Dat is al een tijdje 1 van mij dromen, zo'n vriendin hebben :3


    All was well.

    Zo lief. Ik wou dat ik ook zo'n vriendin had.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Volgens mij hoorde dit bij Creactiviteit, sorry. -verpest zweer-
    Hajar en ik hadden eerst ruzie en nu zijn wij vriendjes :Y)

    Dat is al een tijdje 1 van mij dromen, zo'n vriendin hebben :3


    Haha :'D


    -

    Volgens mij hoorde dit bij Creactieviteit, sorry. -verpest zweer-


    Relatie is meer geschikt, toch? Dat is een verbintenis, creativiteit is puur gedichten enzo. Het kan beiden.


    -


    Hajar en ik hadden eerst ruzie en nu zijn wij vriendjes :Y)


    Dat had ik bij Whitnèy :Y)


    All was well.

    ik heb ook precies zown vriendin

    En het is echt geweldig om mee te maken hoe bijzonder dat is

    Dat is Nou Echte friendship<3


    I solemny swear i am up to no good

    Volgens mij hoorde dit bij Creactiviteit, sorry. -verpest zweer-
    Hajar en ik hadden eerst ruzie en nu zijn wij vriendjes :Y)


    Ik weet het.


    -

    (...)

    Relatie is meer geschikt, toch? Dat is een verbintenis, creativiteit is puur gedichten enzo. Het kan beiden.

    Grooooooom! ik had half gelijk, en jij had half gelijk :Y)

    Volgens mij hoorde dit bij Creactiviteit, sorry. -verpest zweer-
    Hajar en ik hadden eerst ruzie en nu zijn wij vriendjes :Y)

    Ik vind sommige lief hier op Q. en ben er toch niet echt mee bevriend.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ahww :'D


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Ik vind sommige lief hier op Q. en ben er toch niet echt mee bevriend.


    Zoals wij dus, dat heb ik nou ook. Behalve met Joy, mijn liefste Duude ! Maar ik ben bang dat die vriendschap weer gaat vervagen zoals bij de rest van jullie..


    All was well.

    Waarom elkaar verlaten in juni/juli?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)

    Zoals wij dus, dat heb ik nou ook. Behalve met Joy, mijn liefste Duude ! Maar ik ben bang dat die vriendschap weer gaat vervagen zoals bij de rest van jullie..

    Nee, ik bedoel jou niet. Met jou spreek ik soms. Maar sommige zie ik op het forum en heb ik misschien eens een keer iets tegen gezegd en vond die wel lief.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Waarom elkaar verlaten in juni/juli?


    Overstap naar de middelbare.
    Ja, zit nog op de basisschool ><


    -