• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil een solo! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk zo thuiskomen... Was ik maar doodgegaan daar ofzo, dan was ik tenminste blij doodgegaan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarschijnlijk ben ik hier de aansteller, maar het voelt gewoon oprecht echt heel erg kut om de eindstunt van je oude klas mee te moeten maken en er zelf niet aan mee te kunnen doen. Die deed echt pijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil naar huis :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Die gast verpest het zo echt voor ons en ik maak me echt zorgen op moment..

    - Ik mag niet eens weten wat mijn eigen **** vader over me heeft gezegd? Het moet niet gekker worden..

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 16:28 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb met mijn zusje gepraat en ze wou een knuffel. Hoe lief. Het weekend zal ik mijn pinterest dingen laten zien, die ik in de jaren dat ik het voor kinderen probeer verzameld heb. Misschien kan ze er iets van gebruiken als ze tegen het eind van haar zwangerschap loopt.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 16:33 ]

    Achter Gesloten Deuren is echt zo kansloos AHAHAH.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DunkeIheit schreef:
    Achter Gesloten Deuren is echt zo kansloos AHAHAH.
    Om maar niet te spreken van Brugklas.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)Om maar niet te spreken van Brugklas.

    Oh god, inderdaad. Brugklassers zijn al retarded, maar in dat programma worden ze al helemaal verkeerd neergezet. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DunkeIheit schreef:
    (...)
    Oh god, inderdaad. Brugklassers zijn al retarded, maar in dat programma worden ze al helemaal verkeerd neergezet. (cat)
    En wat dacht je van hun overrated acteerskills?


    Slightly drunk.

    Noh, nu heb ik vier verschillende half uitgewerkte, half begonnen plots voor SOTY. Shit. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Noh, nu heb ik vier verschillende half uitgewerkte, half begonnen plots voor SOTY. Shit. (no_chears)

    Dan ben je nog wel 4 jaar zoet met SOTY (:
    Alleen even het hoofd genre aanpassen naar wat er dat jaar is ^^

    // kipnuggets. Mn hele kamer ruikt er naar.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 17:15 ]

    Oh ja ik kan bijna mijn gebruikersnaam wijzigen c: Nu maar hopen dat de nieuwe die ik wil nog niet bezet is c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Lawl, ik heb bijna 1000 posts.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Lawl, ik heb bijna 1000 posts.


    Ik ietsje meer. :Y)


    OTOFT: Haha lol, ik ken het stuk dan wel razendsnel, maar om dr een youtubefilmpje bij te maken? Oh well, verkleden is leuk. Spelen is leuk. Mijn docent versteld doen staan is leuk. So why not. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •