• Hello lieve mensen ^^
    Ik heb 12 mei mijn eindexamen gala. En zoals de naam al zegt worden wij geacht op hakjes en in galajurk te verschijnen.
    Nu wel, ik ben echt een ramp op het gebied van jurken zoeken. Weet iemand van jullie een site/winkel waar je mooie galajurken op de kop kunt tikken?
    Thanx.
    x.


    Bored.

    nee i'm srry..:Y)

    Ik zou het niet weten. Maar ik heb wel eens gehoort dat er mensen in Batavia stad hun jurk voor hun eindexamen gala hebben gekocht. Verder zou ik het niet weten. Je zou een dagje kunnen gaan winkelen in Amsterdam. Dara zitten genoeg van zulke winkels.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    pak naald en draad en wees creatief. :Y)

    Ebay.


    Innocence.

    pak naald en draad en wees creatief. :Y)

    Whaha, dan gaat dat helemaal niet goed komen ><


    Bored.

    Ik zou het niet weten. Maar ik heb wel eens gehoort dat er mensen in Batavia stad hun jurk voor hun eindexamen gala hebben gekocht. Verder zou ik het niet weten. Je zou een dagje kunnen gaan winkelen in Amsterdam. Dara zitten genoeg van zulke winkels.
    x

    Batavia stad.
    Daar had ik nog niet eens aan gedacht >< Dank je =D En Amsterdam, daar moet ik in april toch nog naartoe, samen met Iris ^^


    Bored.

    (...)
    Batavia stad.
    Daar had ik nog niet eens aan gedacht >< Dank je =D En Amsterdam, daar moet ik in april toch nog naartoe, samen met Iris ^^

    Als je naar Batavia stad gaat kom je dan meteen even langs bij mij? Ik woon daar redelijk dichtbij (: Haha, nee grapje. Maar ik hoop dat je wat leuks vind.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhm internet kan je misschien wel voor goed kopen kijken of een site die betrouwbaaar is? en wat is eigenlijk je bejet?


    Some angels have no wings.

    (...)
    Batavia stad.
    Daar had ik nog niet eens aan gedacht >< Dank je =D En Amsterdam, daar moet ik in april toch nog naartoe, samen met Iris ^^

    omg geen batavia stad je betaald er zo 300/400,- voor daar.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Uhm internet kan je misschien wel voor goed kopen kijken of een site die betrouwbaaar is? en wat is eigenlijk je budget?

    Even een woord verbeterd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    omg geen batavia stad je betaald er zo 300/400,- voor daar.
    Je zal er als nog goedkoper uit wezen dan in andere winkels. Want in Batavia stad is meetsal alles net iets goedkoper als in een winkel in Amsterdam ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm ik weet dat ze in juni enzo en in België in de H&M wel een aantal gala-achtige jurken verkopen^^
    Voor de rest heb ik er echt geen idee van!
    Succes met zoeken althans!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dank je. Ik vroeg me al af wat een bejet was >< Nou een budget, heb ik niet. Wij zijn nogal rijk, zeg maar =='


    Bored.

    (...)Je zal er als nog goedkoper uit wezen dan in andere winkels. Want in Batavia stad is meetsal alles net iets goedkoper als in een winkel in Amsterdam ofzo.

    Als er uit verkoop is ja


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Als je naar Batavia stad gaat kom je dan meteen even langs bij mij? Ik woon daar redelijk dichtbij (: Haha, nee grapje. Maar ik hoop dat je wat leuks vind.
    x

    Óf, jij gaat gewoon mee shoppen in Batavia stad :Y)


    Bored.