• Ik ben hier 'nieuw' nou ja vanaf oktober ongeveer, maar ik heb alleen de nieuwste versie van Quizlet gezien.

    Ik had een keer iets opgezocht op google waar ik op een story van Quizlet uitkwam, hij was alleen al oud en kwam ik op een oude versie. Maar nu blijkt dus dat als ik naar Quizlet ga naar de oudere versie te gaan. Hoe moet ik dit oplossen? Ik vind eerlijk gezegd de nieuwe versie beter.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Kan dat? :')
    Ligt het niet aan het feit dat je de mobiele of desktop versie hebt aanstaan? Dit kun je in elk geval helemaal onder aan de pagina veranderen, mocht het zo zijn. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat je in de war bent met de mobiele versie, want Q zou niet zomaar op de oude versie moeten overschakelen. Als je helemaal naar beneden scrollt op een pagina, kun je klikken op "desktop versie". Dat zou het probleem moeten verhelpen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik denk dat je in de war bent met de mobiele versie, want Q zou niet zomaar op de oude versie moeten overschakelen. Als je helemaal naar beneden scrollt op een pagina, kun je klikken op "desktop versie". Dat zou het probleem moeten verhelpen. (:


    Bedankt!! Ik wist niet dat er een mobile versie bestond!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Opgelost, dus een slotje. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury