• En nee, ik bedoel niet als in knuffels geven.

    Ik ben er namelijk vrij zeker zijn dat ik niet de enigste ben die met een knuffel slaap. Hoewel ik mij daar als 14-jarige beginnende puber behoorlijk voor kon schamen, heb ik daar nu dus zo geen last meer van. Het hoort bij mij, laat mij fijn slapen en geeft mij een bescherming die ik af en toe nodig heb.
    Dus besloot ik mijn knuffels te delen en nu ben ik benieuwd naar die van jullie.



    Ik slaap eigenlijk altijd met 2 knuffels. De Pooh heb ik vanaf mijn geboorte (al is ie nog zo schoon en heel dat je dat niet denkt) en deze heeft een geknoopte zakdoek om. De zakdoek met knoop stond vroeger (toen ik 4 was) als teken voor mijn overleden opa. Echter dacht ik op een slapeloze nacht als 10 jarig, laat ik er eens kijken hoeveel knoopjes erin kunnen. As you guess, ze zijn er nooit meer uitgegaan en ik vind het ook prima.
    Mijn egel kreeg ik echter op mijn 17e, meer als grapje. Ik werd leiding van de esta's en stopte als explo. Ik heb een bijzondere band met de leiding en besloten ze dat je esta's moet knuffelen en ik op een knuffel wel mocht oefenen. Echter is hij zo fluffy en lekker warm dat ik niet meer zonder kan...

    Vroeger had ik echter een 12tal knuffels met allerlei namen en vaste plekken in bed, maar ik heb astma en besloot na een paar jaar dat 1 knuffel ook wel genoeg was.

    Deel met mij, jou knuffels ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah cute <3

    Ik heb zo geen foto, maar ik slaap met een dolfijntje dat ik ooit gekregen heb in movie Park Germany ^^


    We were the forever that didn't last

    Ik heb ook geen foto bij de hand, maar ik slaap nog met een hond, samson, een grote beer, een zeehond met babyzeehondje en een eekhoorn.:x


    Queer zijn is gewoon alles

    Helemaal mijn topic! Ik maak ooit nog wel een foto, maar ik slaap al mijn hele leven met twee beren, allebei heten ze Rammelbeer (ik had niet veel insporatie en ze hadden een rammel). :Y) De eerste heb ik al sinds mijn geboorte, de ander kwam iets later. Ze stinken (volgens mijn vader) maar no way dat ze in de was gaan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik slaap ook nog met knuffels! Met Oudschaap (al vanaf mn geboorte) en vaak ook nog Eend. (I know, ik was vroeger heel goed in originele namen verzinnen.) Ik zal kijken of ik ooit nog een foto plaatsen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb Beertje en Bink.
    Beertje heb ik al vanaf mijn geboorte en Bink heb ik rond mijn 10e gewonnen op een bingo en toen is het echt mijn maatje geworden ^^
    Ze liggen trouw elke nacht tussen mij en mijn vriend in.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 18:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, nog meer orginele mensen.
    Toen ik er zoveel had heette ze Nellie (nijlpaard), Ollie (ja je raadt het goed olifant ) Flipper de dolfijn etc


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had echt zoiets van JA. JA KNUFFELS. Maar ach, al die schattige knuffeltjes geven ook wel een glimlach op mijn gezicht ^^
    Mijn trouwste vriend ligt helaas in mijn andere huis, maar ik wil jullie graag voorstellen aan mijn lievelingsknuffel, Eeyore c:



    Je moet even je scherm omdraaien, want hoe ik mijn foto ook maak, tinypic zet hem steeds ondersteboven of op zijn zij (cat)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 20:12 ]

    Bij mijn ouders slaap ik met Beer (hoe origineel) en bij mijn vriendin slapen we er Aap en Dinges. Beer heb ik van haar gekregen voor Valentijnsdag, vorig jaar, samen met een sleutel voor haar huis, Aap heeft ze al sinds haar geboorte en Dinges is een soort hond / beer (not sure) die ze voor me heeft gewonnen op de kermis, oeps


    Spinning around, I'm weightless.



    Aanschouw! Het pakje hoort er niet bij, maar die heeft nummer 1 ook al tien jaar aan, omdat ie al vrij erg versleten was. Maar dat pakje heeft ook zn beste tijd gehad. :')

    Also, de rechter is dunner omdat ik daar jarenlang met mijn hoofd op heb geslapen, tot ik luizen kreeg.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2018 - 21:37 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat een gezelligheid zo zeg al die knuffels.
    Leuk dat er zo enthousiast op gereageerd wordt en foto's geplaatst wordt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb vroeger heel veel knuffels gehad. Ze hadden allemaal een eigen plek, en ze moesten perse op die plek staan. Daar was ik dan echt wel een paar minuten mee bezig. En ik was de enige die precies wist waar welke knuffel moest staan, dus mijn ouders mochten ze nooit goed zetten. Ahum... autisme ofzo, misschien?

    Inmiddels heb ik geen knuffels meer. Ik lig meestal als een lijk in bed, met mijn armen op mijn buik gevouwen, haha.
    Als mijn vriendin bij mij slaapt, is zij mijn knuffel. Dat is eigenlijk veel beter dan pluche beesten. (:

    JufAnk schreef:



    Aanschouw! Het pakje hoort er niet bij, maar die heeft nummer 1 ook al tien jaar aan, omdat ie al vrij erg versleten was. Maar dat pakje heeft ook zn beste tijd gehad. :')

    Also, de rechter is dunner omdat ik daar jarenlang met mijn hoofd op heb geslapen, tot ik luizen kreeg.
    Ik heb geen foto's, maar die had (heb? Idk) ik ook!!! Twee stuks ook, zelfs. Teddybuds. ✨ Die van mij heetten allebei Tommy.


    She's imperfect but she tries

    Chilton schreef:
    Ik heb vroeger heel veel knuffels gehad. Ze hadden allemaal een eigen plek, en ze moesten perse op die plek staan. Daar was ik dan echt wel een paar minuten mee bezig. En ik was de enige die precies wist waar welke knuffel moest staan, dus mijn ouders mochten ze nooit goed zetten. Ahum... autisme ofzo, misschien?

    Inmiddels heb ik geen knuffels meer. Ik lig meestal als een lijk in bed, met mijn armen op mijn buik gevouwen, haha.
    Als mijn vriendin bij mij slaapt, is zij mijn knuffel. Dat is eigenlijk veel beter dan pluche beesten. (:


    Herkenbaar ja. Dat dikgedrukte heb ik ook en dit is zo true ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tad schreef:
    (...)Ik heb geen foto's, maar die had (heb? Idk) ik ook!!! Twee stuks ook, zelfs. Teddybuds. ✨ Die van mij heetten allebei Tommy.


    Omg!!! Lotte!!! Happy Horse? : D

    I love them.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    Van links naar rechts: stamper, snuffel, kroeltje. Kroeltje heb ik al sinds mijn geboorte, snuffel heb ik lang geleden van mijn broer gestolen en nooit meer teruggegeven, stamper kwam later. Deze 3 staan altijd in een rijtje naast mijn kussen.
    Dan heb ik ook nog een kat, die altijd meegaat op kamp. Als klein kindje ging die mee op scoutingkamp, en die traditie is er nu nog steeds om hem voor de grap mee te nemen.
    En Olli de olifant, die iedere feyenoordwedstrijd naast me op de bank zit. En dat ondanks dat ik niets met voetbal heb, maar Olli is gewoon lekker zacht :P


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.