• Ik wil ff weten :P als je op dansen zit hoelang je er al op zit :P gewoon een vraagie! Ik zit er al 6-7 jaar op
    xxx

    Ik begon toen ik in groep 3 zat met Jazz Dans.
    En toen begon ik in groep 8 echt bij een groep streetdance te doen. Want dat deed ik al eerder gewoon voor de lol zegmaar..
    Maar toen ik naar de 1e ging, kon het niet meer, want toen was ht onder schooltijd.
    En nu zit ik op een andere streetdancegroep.
    Bij mijn geliefde ANKE. (H)


    AAP

    dans nie


    - -

    ik zit op HipHop en op streetdance
    al bijna 6 jaar :D ;D


    don't Worry...Be gay.

    euhm ik doe al 10 jaar dans xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik Ben Begonnen Met Dansen In Het 4de Leerjaar!!Met Jazz Dans !!!Dus Ik DOe Nu Al 6jaar Jazz Dans!!
    En Van Men Eerste Middelbaar DOe Ik Ok Nog Is HipHop!!Dus Ik Doe Nu 3 Jaar Hiphop!!
    En Kben Ni Van Plan Om Te Stoppen xD


    Ik dans bij dit mormel hier sinds september,, Hip-Hop ruled Baby..<333


    *He's the one.

    zit al fanaf me 4de erop ben nu 11
    7jaartjus dus(hoera)

    ik doe als sinds m'n derde streatdance en op m'n 10 de ben ik daar af gegaan en op hiphop gegaan... en ben nu 12...dus ik ik zit al 9 jaar op dansen..

    Uwhh.. ik doe het nu ong.1 jaar en kan het voor geen fck ;l xP doe het alleen omdak het melig vind met myn groep x3


    We can only learn to love by loving.

    ik dans niet xD=]

    zit al fanaf me 4de erop ben nu 11
    7jaartjus dus(hoera)

    whaha even lang als mij xD

    Ik ga dansen in september :P


    Take My Hand Take A Breath ...

    ons dansseizoen begint pas oktober weer :(

    ik bn begonnen in het 2de of 3de kleuterklasjj me volksdans (en das helemaal nie ,saai,stom, idioot,ouderwets, onvermoeiend, of weet ik veel wat) en dan is Ciarax3Bill der bijgekomen (lkr gesellig xD) en in het 3de leerjaar ofzoow denkik bennik dan weer gestopt om er in het 5de trug inte gaan en dan bennik er in het 1ste trug uit gegaan en nu gaak mss int 4de oft 5de trug beginnen door al het zagen vn Ciarax3Bill en mn nicht
    duss das euhm 7jaar fzoow
    Xx


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    ik dans volgend jaar samen met juultje4800

    (...)

    Ik dans bij dit mormel hier sinds september,, Hip-Hop ruled Baby..<333

    YEAH!!


    don't Worry...Be gay.