• heey..

    ik wou even jullie mening horen,
    wat vinden jullie nou van de Jonas Brothers ofz.

    Ik vind er namelijk geen ene reed aan,
    maarja sorry voor de fan's ofz.

    Dus willen jullie even jullie mening zeggen?
    want ik heb het idee dat ik als enige hun niks aan vind namelijk

    groetjesss Joyce,

    ik vind ze nep en braaf.. xD
    in zo'n intervieuw las ik dat ze van hun vader geen vriendinmogen ofso en dan zeggen hun zo dat ze der ook geen nemen :S
    dat is best kansloos :O

    maar nick jonas is wel lekker :P(A)


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Euhm ik vind ze heel nep. Echt weer zo'n typisch boybandje..en ik vind er ook niks aan.

    xoxo


    Why don't you break my heart

    ik vind der echt nix aan.

    ze zien er uit alsof ze 10 jaar zijn en hun muziek klinkt ok zo.
    en nu zitten ze een beetje te predikken dat ze geen sex hebben voor hun huwelijk.

    ik vind ze echt boring.

    geen mij maar n beetje goeie rock og metal.

    Ik Vind Dat Ze Sucke.!!
    Dat IS mIJn Mening!!


    A Shipwreck In The Sand

    ooh okee ja ik vind hun muziek ook niks aan, en hun zelf vind ik ook maar stom, maar ik lees hier op quizlet dat heel veel wel fan van ze zijn enzo..

    best irri want soms kom je ook tegen in een quiz ofzo waar ook th in zit en dan komen hun er ook in voor jakkes.

    nogmaals sorry voor de fans..

    Ik heb persoonlijk niet veel met de Jonas Brothers.. sorry ^^ ik vind ze beetje een standaard jongens bandje. Ik ken geen nummers van ze, en hoef het ook niet te horen trouwens xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    maar ik hoorde ook zo van dat ze in amirica of weet ik veel waar ook al niej meer normaal over straat kunnen en alles, en dat ze dat hier ook willen gaan doen, sorry hoor maar ik vind dat ze proberen tokio hotel na te doen ofz. en dat ze willen proberen beter te zijn dan tokio hotel nou dan lukt bij mij niej in ieder geval ik weet niej hoe dat bij jullie zit..

    grr..

    Ik ken ze alleen maar van dat liedje S.O.S. Één keer is het leuk om te luisteren, maar meerdere keren wordt het echt te vervelend.

    Sorry voor de fans

    Nee hoor je bent echt niet de enige..
    Ik ben ook geen fan van ze.
    Maar ik volg wel een serie met JB (maar dat is een serie he ik hoor de muziek er niet bij.)
    De muziek van JB is gewoon niet mijn smaak, ik hoorde het en ik dacht gelijk..-_- overzetten die handel...(zappen) maar als je fan bent heb ik daar ook vrede mee, ik zal er alleen nooit 1 worden..Es tut mir Leid...

    (K)


    It's heavy but you are not the only one

    ik heb fan van ze!

    ik heb zelfs zo'n 3 series over Nick!

    maar ik ben meer en TH-fan (A)

    Ik vind Joe wel leuk.
    En de muziek gaat wel.
    Maar ik ben géén fan...:P

    ik ken ze niet echt
    maar nu er opeens zoon nummer SOS op tmf is de laatste tijd
    zie ik opeens allemaal jonas brother quizletverhalen verschijnen
    ik heb ze neit gelezen en ik luister ookd e muziek niet dus ik weet het niet echt, maar om hier gelijk weer een nieuwe quiz van te maken vind ik neit orgineel ofso
    alelen de personen zijn anders, voorderest blijft het hetzelfde, geouwehoer...

    ik heb fan van ze!

    ik heb zelfs zo'n 3 series over Nick!

    maar ik ben meer en TH-fan (A)


    Gewoon een vraagje hè. Wat maakt jou dan fan van ze? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat men zeg maar in ze ziet.

    xoxo


    Why don't you break my heart

    ik mag hun niet xD . jah sorry maar de eerste keer als ik een liedje hoor , dan vind ik dat goed of niet goed en van hun dus niet goed.

    en jah ze zijn gewoon té braaf enzow.

    sorry voor de fans, maar dus echt nix voor mij.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vind hun echt goed!
    ik luister nu iets van 7 maanden naar ze, en toch blijf ik ze leuk vinden!
    maar het is normaal gesproken niet echt mij muziek smaak, maar toch vind ik ze heel goed.