• Oke, natuurlijk is het vandaag al twee hele weken geleden, maar toch.
    Ik hoor van heel veel mensen op msn dat ze met Spring nicht op 14 juni hebben moeten huilen, omdat het een speciale betekenis had (of iets dergelijks). Ik geef toe, ook ik heb tranen gelaten.
    Wie van quizlet heeft er ook gehuild?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaa ik:$


    bla bla bla

    Ik moest janken ja.
    Ik moest janken omdat ik bij de ehbo zat, en het dus niet kon meemaken.


    I recycle my thoughts.

    (cat)


    I recycle my thoughts.

    Ik heb geweend tijdens an deiner seite & spring nicht. En na het concert ook twas zoo mooi (H)

    Ik moet huilen bij zowat alle liedjes want bill zing het egt met zoooveeeel gevoel en tom's gitaar is egt zoo mooooi ik heb iets met gitaar spel daarmee kan je me egt late janken:$


    Sick and tired of needing your affaction

    IK moest Bíjna huilen, heb het nii gedaan... Maar ik moest mijn tranen echt inslikken, en als ze Rette mich zouden hebben gedaan zu ik 100% wel janken.. Want dat liedje heeft een speciale betekenis voor mij....:$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb bijna moeten huilen, bij Spring nicht en An deiner Seite....echt die liedjes zijn zó mooi, die kunnen mij gewoon aan het huilen maken


    Why don't you break my heart

    Ik heb gehuild tijdens An Deiner Seite, om een persoonlijke reden... :$


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had niet gehuilt, maar nu moet ik wel weer huilen omdat ik aan die overmooie dag terug denk. DD:

    Ik was er niet op 14-06, wel op 13-06 in Dortmund. Maar eh, ik moet eigelijk nooit huilen?:D Ik sta altijd vrolijk te springen en te zwaaien..:D Het zijn inderdaad wel heel mooie en aangrijpende lidjes enzo, maar op een concert huil ik er echt niet om, het is veel te leuk dan:D Thuis ofzo huil ik er ookniet om hoor, eigelijk nooit..


    Een tomaat is rood. Daah.

    liedjes*


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik was er niet op 14-06, wel op 13-06 in Dortmund. Maar eh, ik moet eigelijk nooit huilen?:D Ik sta altijd vrolijk te springen en te zwaaien..:D Het zijn inderdaad wel heel mooie en aangrijpende lidjes enzo, maar op een concert huil ik er echt niet om, het is veel te leuk dan:D Thuis ofzo huil ik er ookniet om hoor, eigelijk nooit..



    jaa ik ben dus heel raar op concerten de ene moment zit ik te wenen & de andere moment zit ik weer mee te zingen & hyper te doen -.-'

    ik moest niet huilen.. eigenlijk heb ik nog nooit om een liedje moeten huilen:$ maar ik huil nooit zo snel, al helemaal niet omdat ik iets mooi vind.. want de liedjes van th zijn wel egt zoo mooi!! en ik vond bill's stem ook zoo mooi klinken!(H)(H) ik krijg altijd tranen in m'n ogen als ik ook maar een beetje moet lachen... ik ben gewoon raar


    Je moet worden wie je bent.

    Ik was na een tijdje sinds maart ofzo eigenlijk niet meer verliefd op Bill, maar toen hij daar op dat podium stond was ik echt in 1 klap weer helemaal smoorverliefd. Toen was ik wel emotioneel (/melig-achtig emotioneel dan), maar ik huil eigenlijk niet echt snel ofzo, vooral niet om liedjes.

    Ik moest huilen :p


    You'll never dream alone. <3