• Hoe oud willen jullie zijn als je uit huis gaat.
    mijn zus gaat op haar 17 18de met haar vriend uit huis.
    en ik en me zus hebben zo'n goede band met elkaar dat ze me meeneemt, wegen omstandig heden thuis, dus dat is over 3 jaar, ik wacht nu al op die dag.
    maar hoe oud willen jullie zijn?


    /

    na mijn VWO; 17e dus.
    of miss ben ik dan nét 18.


    it's cool to know nothing.

    18. Want dan heb ik als het goed is mijn VWO diploma en moetk wrs naar de Universiteit ofzo :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga wel weg wanneer ik een leuke vriendin heb waarmee ik samen wil wonen. :P
    Anders ga ik het huis niet verlaten als ik hier gratis kan wonen. xD

    haha.
    ik en me ouders dat gaat dus gewoon niet samen dus daarom ga ik zo snel mogelijk en te betalen is nu heb ik ook 2 bijbaantjes en school der bij dus ik ben aan het sparen (snel gaat het niet) maarjah me zus betaald met haar vriend tog het meest xD
    xx


    /

    Ik ga zowiezo nog verder studeren, dus dan blijf ik nog thuis, in de weekends want ik ga op kot ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Liever vandaag dan morgen. Helaas mag je op je 14e nog niet alleen wonen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben 19, en woon nog steeds thuis. Kan het niet betalen om eruit te gaan, hoewel ik het wel graag wil. En voorlopig zit ik thuis nog goed ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat zie ik dan wel weer. Weet je, ik wil me geen zorgen hoeven te maken over morgen, maar alleen over vandaag.

    Geen idee? Maar ik moet zoieso op mijn 21e het huis uit :p En ik heb grote plannen om met een vriendin van me samen ergens een plek te gaan zoeken :Y) maar gaat wss toch neit door vanwege dr stomme vriend ><


    -

    Weet je, zolang ik nog lekker thuis kan wonen met graits kost en inwoon, ben ik hier nog niet zo snel weg :3 Behalve als ik echt wil!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ligt eraan waar ik ga studeren en of ik een vriend heb :').


    If you want me to listen, whisper...

    Ligt er aan hea...
    Anders zo lang mogenlijk mee profiteren.
    -lijkt me logisch-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als ik een woonboot heb :Y)
    Nee, als ik echt een lieve vriend heb enzo, en het kan betalen, doe ik het ^^
    Want nu is het nog gratis en alles.
    Dush zal ik nog heel lang moeten wachten ><


    Your make-up is terrible

    18 of 19 dan wil ik in Amsterdam naar de Musicalacademie gaan! dat lijkt me egt zo cool als ik daar op kom! want dat is echt mijn droomopleiding


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    Ik zit thuis goed, en ik zal vast nog lang thuis goed zitten. Ik ga als ik de tijd rijp ervoor vind. :'d En ik kan mijn mama vast ook niet missen. ;D

    18 of 19 dan wil ik in Amsterdam naar de Musicalacademie gaan! dat lijkt me egt zo cool als ik daar op kom! want dat is echt mijn droomopleiding

    lijkt me ook wel stoer suc6 en maak je droom waar^^
    XxX


    /