• heey mensen..

    weetje hoe eng, nou vandaag ik ging terug met de bus naar huis. Staan we te wachten bij een stoplicht. Komt er z'n oma gezellig aan gefiets en ineens, BAM valt die zo om. EN blijft die gewoon dood stil liggen. Dat was zo eng..... maar gelukkig kwamen er mensen aan enzo... Maar toen vertelde ik dat thuis en toen zei me vader dat die waarschijnlijk een hartaanval gehad had. Nu de vraag aan jullie: hebben jullie ook welles zoiets meegemaakt??

    btw... k wist niet waar ik dit bij moest plaatsen.....

    Nee. Maar mijn grootvader is aan een hartaanval gestorven, ook toen die op de fiets zat .. Nu zoiets als 15 jaar geleden.

    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    WTF x'D Sorry dat ik lach. ik zie het gewoon al voor me X'D HAHAHAHA. ohkay. SERIEUS NU.
    nea. dat niet. alleen k vind het bij TH concerten al fucking freaky. Ik weet nog wel dat ik zo fucking veel moeite heb gedaan 14 juni om een meisje in de rij te helpen :l echt sick.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ehm.
    1. We waren zo in slagharen ofzeuw, en daar had je zo'n 3d film en toen die was afgelopen flikkerde er zo'n ouwe oma van de trap. Dat was toch best wel eng.
    2. Mijn moeder is een keer van de trap af gedonderd en had toen haar stuitje gebroken. En toen was ze flauwgevallen. Voor een kind van 8 is het toch ebst eng om je moeder te zien flauwvallen. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    WTF x'D Sorry dat ik lach. ik zie het gewoon al voor me X'D HAHAHAHA. ohkay. SERIEUS NU.
    nea. dat niet. alleen k vind het bij TH concerten al fucking freaky. Ik weet nog wel dat ik zo fucking veel moeite heb gedaan 14 juni om een meisje in de rij te helpen :l echt sick.


    ik moest eerst ook wel lachen..maar toen die niet meer bewoog.... toen begon ik het eng te vinden....

    Gatver eng ö Ik moet er niet aan denken, als ik zo iets zou zien zou ik een weke ofzo niet meer kunnen slapen x'D

    (...)

    ik moest eerst ook wel lachen..maar toen die niet meer bewoog.... toen begon ik het eng te vinden....

    Zou ik ook wel hebben als k het had meegemaakt.
    maar als ik het zo lees, ik zie het voor me HAHAHAHA X'D te sick x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Zou ik ook wel hebben als k het had meegemaakt.
    maar als ik het zo lees, ik zie het voor me HAHAHAHA X'D te sick x'D

    (A)

    Er is zo is ne man ineens neergevallen, en die was zo aant stuiptrekken, en er kwamen mensen naar hem toe om die te helpen, en die wilde helemaal ni da die hem hielpen :S Komaan, hoe koppig kunde zijn? :P Mjaah, kben dan ook maar verder gelopen.. :)


    007

    Nee, het enige freaky wa ik meemaak is dat ik bijna alles aanvoel :P best wl leuk eigelijk :P


    Moving on but never letting go

    Ehm.
    1. We waren zo in slagharen ofzeuw, en daar had je zo'n 3d film en toen die was afgelopen flikkerde er zo'n ouwe oma van de trap. Dat was toch best wel eng.
    2. Mijn moeder is een keer van de trap af gedonderd en had toen haar stuitje gebroken. En toen was ze flauwgevallen. Voor een kind van 8 is het toch ebst eng om je moeder te zien flauwvallen. ><



    van 2...idd^^

    toen ik op de verjaardag van een vriendin was, kreeg haar vader zo opeens een hartaanval voor mijn hoofd! en dan schrik je je toch de tering!


    Geen woorden, maar daden.

    toen ik op de verjaardag van een vriendin was, kreeg haar vader zo opeens een hartaanval voor mijn hoofd! en dan schrik je je toch de tering!

    dat is eeeecht eng!! echt heeel eng...:O

    dat is eeeecht eng!! echt heeel eng...:O

    idd, maar 't schijnt dat dat zomaar elke keer gebeurt ofzoo.. best vaag, dus zij schrikt ook niet meer als die zo voor dr poten neer valt(of midden in de winkel..)


    Geen woorden, maar daden.

    creepy, ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt.
    ik zie het al helemaal voor me.. grappig en eng tegelijk


    Hated by many, confronted by none!

    (...)
    idd, maar 't schijnt dat dat zomaar elke keer gebeurt ofzoo.. best vaag, dus zij schrikt ook niet meer als die zo voor dr poten neer valt(of midden in de winkel..)

    dat lijkt me echt gek.... echt heel gek...
    x