• Hoi.
    Ja ik ga nu een keer zeuren.
    Nee het gaat niet over dat TH te lang niets van zich laat horen zoals iedereen.
    Ik ben het zat dat..

    ..ik niet geaccepteerd word hoe ik ben. (als Tokiohotelfan dus.)
    ..iedereen negatief praat over TH. (op mijn school enzo.)
    ..ik mijn posters niet meer kan ophangen in mijn kamer omdat dan mensen erachter komen dat ik nog fan ben.(en ik mis die posters zo.)
    ..dat ik altijd loop te zeiken ><'


    Wat ik eigelijk wil zeggen / vragen is.
    Hoe kan ik weer mezelf zijn, en tochmijn vrienden blijven houden?
    En aan gezeik van; als ze weg gaan izjn het niet je echte vrienden.
    Daar heb ik niks aan. dat snap ik zelf ook wel.
    sorry als deze topic boos lijkt xd
    maar ik mis mn ouwe ik gewoon ;[

    kuss


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Hang je posters terug.
    Fuck hen wat zij van je denken.
    Be yourself and you'll be accepted.
    En je wordt misschien volwassener?
    Doe gewoon wat jij wilt doen, met mate uiteraard in sommige gevallen.
    Zolang jij je er goed bij voelt, moet je het gewoon doen.
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Als mensen niet kunnen accepteren dat jij Toho fan bent, zijn het geen vrienden.

    als ze je afstoten omda je fan bent zijn het geenechten vrienden.
    ik heb gewoon gezegd tegen mijne. je meot maar accepteren dat ik fan ben.

    sterkte(L)


    So Wrong, It's Right <3

    Als je tog je zelf weer wilt zijn,,moeten ze je maar accepteren,En laten ze je stikken,dat weetje genoeg,NO REAL FRIENDS. en JAJA! ik weet dat je niet op dit antwoord wacht,maar het is gwn..De waarheid? x']


    Sometimes it's best not to care.

    euhm, het maakt toch geen ander mens van jou als je poster etc. er weer zijn? Damn, what's their fucking problem


    -

    Als mensen niet kunnen accepteren dat jij Toho fan bent, zijn het geen vrienden.

    daar ben ik het mee eens. Het is stom dat je voor je vrienden 'moet' verstoppen dat je nog altijd fan bent.

    niets van aantrekken
    ik moet elke dag dat gezeik aanhoren TH dit, TH dat
    maar ik trek het me niet aan, ik hou van wat ik Wil..

    <3.


    Your Butt is Mine!

    ik zou die poster terug hangen,
    als andere dat stom vinden is hun probleem je moet niet anders doen dan je bent.
    en zoals hierboven is gezegt,dan zijn het geen echte vrienden


    Be nyappy

    Dat had ik ook.
    Maar ik heb het hen gewoon gezegd. Toen ik voor de eerste keer mijn ToHo T-shirt op school aanhad, was ik echt bang voor al die reacties van de mensen. Maar nu ben ik trots dat ik hem draag en kan het me niet schelen hoe anderen van me denken.
    Je moet het hen gewoon zeggen. Dat deed ik ook bij de mijne, en ze accepteerden het. Ze zijn zelf zo lief, dat ze samen met mij naar een Tokio Hotel concert willen gaan -ookal haten ze TH-.
    Enja, er gaan mensen blijven die er commentaar op hebben, maar dat moet je gewoon negeren. Dat doe ik ook (als de jongens van mijn klas weer eens ambetant erover doen) en dan stoppen ze.

    In elk geval: Veel succes!


    Never run out of reasons to smile...

    Hmm, mij plaagden ze in het begin van vorig schooljaar. Mijn klas en vriendinnen. Maar niet echt pesten, gewoon grappende opmerkingen over Tokio Hotel enzo. Mij kon het niet schelen, nog steeds niet. :'D
    Dat weet ook iedereen, dus doen ze geen moeite, ze accepteren het bij mij. ^^

    Als zij het niet accepteren dan zijn het inderdaad geen echte vrienden.
    Maar je poster weghalen omdat zij anders zien dat je fan bent? Je bent toch niet bang voor ze ofzo? O.O
    Nouja, in dat geval, doe wat je zelf wilt. Luister niet naar anderen. (;


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Ik zou gewoon je posters terug hangen. Jij bent fan en dat moet je ook gewoon kunnen laten zien?! En je valt je vrienden er verder toch niet mee lastig? Ik persoonlijk heb nog twee vriendinnen die fan zijn, en de hele school en mijn klasgenoten accepteren mij ook, al zijn ze geen fan. In het begin plaagden ze wel een beetje ( vooral mensen uit de derde, ik zit in de eerste). Maar zo zijn derdejaars meestal gewoon. Het eerste wat ik ook deed op mijn eerste schooldag was: TH-shirt aan en naar binnen, neem me maar meteen zoals ik ben. En de meiden uit mijn klas en andere klassen keken ook verder dan mijn Tokio Hotel shirt en we zijn dikke maatjes. Ik zou gewoon echt die posters dus terughangen, je vrienden moeten je nemen zoals je bent, fan of niet!


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik heb dat ook gehad.. maar ik bleef gewoon mijn posters op hangen hoor.. de mensen houden dan wel niet egt vaan van Tokio Hotel.. maar als jij het wel doet.. moet je het vooral blijven doen..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Meis wees jezelf altijd als jij jezelf verstopt en je "vriendinnen" komen er achter is dat ook voor hun niet leuk zeg eerlijk dat je th fan bent en blijft. Hang de posters terug en als ze dat niet accepteren vertel ze dan dat ze dus liever met een fake iemand omgaan dan met de real jij want dat is het. Het gaat toch niet alleen om je muzieksmaak jij moet je goed voelen en dat doe je nu niet omdat je je verstopt.


    muziek altijd overal

    ik zal je dit zeggen...zelf heb ik een hekel aan TH... (ja ik weet t..erg he..O.o) maar ik heb wel vrienden die ervan houden...en het kan me ook niet veel schelen dat hun ervan houden.. zolang hun accepteren dat ik er niet van houdt accepteer ik gewoon dat hun er wel van houden...O.o..bedoel, het blijven nog steeds dezelfde mensen ze hebben alleen maar een andere muzieksmaak.. :O als ik daarom al een vriendschap zou moeten beindigen blijft er niet veel over van mijn vriendenkring xD


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer