• Ik ben een beetje een alto..

    maar af en toe.. lijk ik meer op een huppel.. ik vind het niet erg en de rest van onze groep ook niet.. maar ik vind het wel grappig.. en k moest het ff kwijt. xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    het spijt me.. maar mensen schelden ons uit voor emo en zow.. dus wij schelden terug als huppel.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    vinden jullie emo een scheld woord?


    hai

    Doe niet zo stom >.<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vraag alleen wat?
    want iedereen loopt zich emo te noemen, en nu zegt er iemand dat ie t een scheld woord vind.


    hai

    ik vraag alleen wat?
    want iedereen loopt zich emo te noemen, en nu zegt er iemand dat ie t een scheld woord vind.


    Ik heb nergens zien staan; 'Ik vind dat 'Emo' een scheldwoord is'


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    Ik heb nergens zien staan; 'Ik vind dat 'Emo' een scheldwoord is'

    het spijt me.. maar mensen schelden ons uit voor emo en zow.. dus wij schelden terug als huppel.



    Dat komt op hetzelfde neer.......


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik vraag alleen wat?
    want iedereen loopt zich emo te noemen, en nu zegt er iemand dat ie t een scheld woord vind.


    that kind of kiddo's zijn wemo's [wannebe-emo's]
    ik wordt ook voor emo 'uitgescholden' door paar van die gasten die denken dat ze popu zijn. en dan zeggen ze van die domme dingen als 'moet je je niet snijden'. Ik ben geen emo, heb mij nooit zo genoemd, en wil het niet zijn ook. Alleen omdat ik anders ben wordt ik voor emo 'uitgescholden'. Emo ís geen scheldwoord. maar die domme gasten 'gebruiken' het als scheldwoord. get it? :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Tss.. ik ben ook huppel: vraag iedereen maar na, ze zagen me vandaag nog door de gangen huppelen
    -heeft zin een klein bijdehand opmerkinkje te droppen-


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms lijk ik alto, en andere momenten lijk ik meer op een emo en ng anderde momenten lijk ik dan weer een huppel. ^^


    A. ikmisje.

    Tss.. ik ben ook huppel: vraag iedereen maar na, ze zagen me vandaag nog door de gangen huppelen
    -heeft zin een klein bijdehand opmerkinkje te droppen-



    okeej k huppel ook heel vaak.. maar dat is weer anders..

    en k weet het ik kies er zelf voor om er soms als 'emo' uit te zien// maar ik hoef niet te horen hoe ik eruit zie.. dat weet ik zelf ook wel.. dus denk ff na voordat je iemand uit scheld voor emo of zow..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik heb geen stijl want ik doe niet aan hokjes. :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Soms lijk ik alto, en andere momenten lijk ik meer op een emo en ng anderde momenten lijk ik dan weer een huppel. ^^

    Emo is geen stijl, maar een genre.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Koel?
    Btw, ik vind niet dat je er ''alto'' uit zien


    I don't need words to feel those lips.

    dan ga je even powershoppen?


    BAM!

    Ik kleed me zoals ik wil, en neem niet echt een stijl aan. De ene keer zie ik er meer 'emorig' uit, (laatste tijd niet meer :'D) en de andere keer zie ik er uit als 'huppel.' Ik trek aan hoe ik me voel, en wat er in mijn kleding kast ligt. :'D