• Ik heb erge uitgroei alweer, ik wil het verven en me pony bij laten knippen, de lengte vind ik goed.. Maar ik wil iets met highlights of blond met onderin bruin. Wat zouden jullie kiezen.?? Misschien kunnen jullie mijn veder helpen met een plaatje ofz? Ik vind haast niks op google. Alvast super bedankt voor jullie hulp! Hopelijk lukt het een beetje! Wat zouden jullie kiezen?! Vertel het me, en misschien wod ik wat wijzer! Bedankt !

    Ik vond dit wel leuk http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpgAlleen dan koperblond of honingblond met heel erg blond er door heen.
    of http://www.kristyshairstyling.eu/images/sce/HIGHLIGHTS/highlights%2015.jpg Alleen dan met een donkere kleur blond met een lichte kleur blond.


    Ik wil geen bruin meer, heb ik van me zelf, ben bruin zat:P. Dus iets met een donkere kleur blond met enorm licht blond er door heen:P Of bruin tegen blond aan met heel erg licht blond(A)
    Wat vinden jullie, ook plaatjes zijn welkom als jullie die vinden!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Oeh, ik vind dat plaatje wel leuk! En ook met de kleuren, andersom zou ook leuk zijn, blind met koperblond x'D Moest wel ff kijjen wat koperblond was.. x'D
    x


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Dat haar van dat plaatje is leuk :]


    Protège moi de mes désirs.

    Het plaatje is wel leuk ik zou alleen de kleuren omkeren xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het plaatje is wel leuk ik zou alleen de kleuren omkeren xd'


    ja dat vind ik ook (:

    (...)

    ja dat vind ik ook (:


    Ik wil geen bruin meer, heb ik van me zelf, ben bruin zat:P. Dus iets met een donkere kleur blond met enorm licht blond er door heen:P Of bruin tegen blond aan met heel erg licht blond(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Gewoon je hele haar licht blond en de rest met donkere plukken er door.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hee, dat meisje van dat eerste plaatje ken ik. Ik heb dr volgens mij op hyves.. Dat is zo'n mooi meisje.
    Ik zou btw voor de eerste kiezen. (;


    Elegance is refusal.

    Hee, dat meisje van dat eerste plaatje ken ik. Ik heb dr volgens mij op hyves.. Dat is zo'n mooi meisje.
    Ik zou btw voor de eerste kiezen. (;

    Die van hyves is fake :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De eerste is wel mooi. maar de 2de is lelijk. [mijnmening;x]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ga voor de eerste foto. De tweede vind ik absoluut niet mooi :X


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind die eerste foto wel leuk.


    A. ikmisje.

    i love the first one :O


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz