• Héy!
    Wat is het ergste wat je vandaag hebt gedaan?
    En het liefste? (L)?


    Vertel het hier!

    Kuss


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    whahaa XD het ergste .. me kat per ongeluk opgesloten in me kamer -__-
    en het liefste .. hem weer bevrijdt (L)
    xx

    whahaa XD het ergste .. me kat per ongeluk opgesloten in me kamer -__-
    en het liefste .. hem weer bevrijdt (L)
    xx

    Niet zo handig ;)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    het ergste: dat mun cavia's dood gingen:(, me hond dood, me oom en tante scheiden, familie dood:|, hmm, van me school afspringen poot in het gips met krukken lopen zere handen en wondjes door die krukken pleisters op handen nja zal allemaal welXD
    het liefste: Dat ik best wel verwend ben dusja, ook al ben ik toch met heel veel niet blij(6)

    mja ik heb echt geen idee
    xx

    het ergste: dat mun cavia's dood gingen:(, me hond dood, me oom en tante scheiden, familie dood:|, hmm, van me school afspringen poot in het gips met krukken lopen zere handen en wondjes door die krukken pleisters op handen nja zal allemaal welXD
    het liefste: Dat ik best wel verwend ben dusja, ook al ben ik toch met heel veel niet blij(6)

    mja ik heb echt geen idee
    xx


    Allemaal vandaag? xD


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    XD T zal wel niew...


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ergste: te horen kreeg da mn lievelings t-shirt ng in de was zat
    liefste: sleepover bij vriedin x)


    HaveFun!

    Ergste: zeggen tegen mijn zusje dat ze niet zo moest zeuren. (maar ze was wel erg hoor, iedere 5 minuten hoorde ik: 'mag ik nou computeren? wanneer mag ik nou? ik wil ook, hoor.') xD

    Liefste: toen ik met mijn moeder shopte zeggen dat rood haar heel goed stond en dat ik haar helemaal niet oud vond.. echt waar hoor! (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ergste: zeggen tegen mijn zusje dat ze niet zo moest zeuren. (maar ze was wel erg hoor, iedere 5 minuten hoorde ik: 'mag ik nou computeren? wanneer mag ik nou? ik wil ook, hoor.') xD

    Liefste: toen ik met mijn moeder shopte zeggen dat rood haar heel goed stond en dat ik haar helemaal niet oud vond.. echt waar hoor! (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ergste wat ik ooit gedaan heb is ehmmmm.
    Gelogen?
    Liefste wat ik ooit gedaan heb.. ehh. GEEN IDEE xD


    I recycle my thoughts.

    het ergste: dat mun cavia's dood gingen:(, me hond dood, me oom en tante scheiden, familie dood:|, hmm, van me school afspringen poot in het gips met krukken lopen zere handen en wondjes door die krukken pleisters op handen nja zal allemaal welXD
    het liefste: Dat ik best wel verwend ben dusja, ook al ben ik toch met heel veel niet blij(6)

    mja ik heb echt geen idee
    xx


    Allemaal vandaag? xD


    ooh nee moest het allemaal vandaag zijn dan?

    Ergste: Ik was opt ballet, en ik was FF me een vrindin de zaal buitengegaan om iets in den bakker te gaan halen, toen we trugkwamen [Schuifdeuren!] gingen de deuren ni meer open. Ma, twas voort optreden, en die SPPR streng, dusJah, Scary, ma eiglijk wast wel grappig :P Wij stonde der zo ^^

    Leukste: Eumm, kweeni, een ijsje eten ofsow x]


    007

    Ergste: Engels & Wiskunde leren voor de toetsweek Liefste: Euhm... Flippen toen ik zag dat ik super lieve Photoposters + Photostickers van Gustav had gekocht...


    Sweet dreams will come true.

    ergste = ...
    leukst = quizlet make


    - -

    ergste = ...
    leukst = quizlet make


    - -

    het ergste is euhm dak koppijn had et het liefste dat Keisha vertelde dat ik heel mooii kon schrijve^^