• Heeyy,
    Ik vroeg me af, wie van jullie heeft een rare/bijzondere gewoonte of een ritueel. Bijv; iets speciaals doen voor je een proefwerk hebt zodat je een voldoende haalt? dat soort dingen. Of wie heeft er een geluksbrengertje? zoja wat?

    Ikzelf slaap tegenwoordig zonder reden met één gordijn open x] Verder heb ik niet echt iets.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik MOET ja MOET mijn ring omhebben.
    ANders ben ik de hele dag sjaggo..
    ;)


    AAP

    Ik MOET MOET MOET
    Mijn radio aan hebben:P
    Normaal nooit:P
    EN IK MOET 's nachts gewoon om 1 uur op de pc gezeten hebben:P
    Zwaar irriXD


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Sorry je spoort niet.. Maarja dat wist we al..

    ik moet altijd het kettinkje van mijn vader omhebben, en een hartje met eyeliner tekenen onder mijn rechter oog, anders voel ik me leeg.. en dan is het net als ik over straat loop zonder dat hartje of ik met mijn pjama over straat loop.. vet weird xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry je spoort niet.. Maarja dat wist we al..

    ik moet altijd het kettinkje van mijn vader omhebben, en een hartje met eyeliner tekenen onder mijn rechter oog, anders voel ik me leeg.. en dan is het net als ik over straat loop zonder dat hartje of ik met mijn pjama over straat loop.. vet weird xD

    x.


    Chikita niet voor jou bedoelt ;).. die gene die boven me gepost heeft noem ik altijd sorry, sorr .. duss xD.. niet verkeerd lezen of opvatten aubxD(A)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik moet tijdens het leren[alsof ik daar zi veek aan doe x'] ] mijn radio aanhebben
    anders word ik chagerijnig
    en als ik mijn armband nie om heb,,voel ik me raar.Dus die moet altijd om x']


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Ik doe altijd mn handschoendingetje met die sterretjes aan en ik slaap met mn raam open, en dat moet dan geluk brengen xD


    Sweet dreams will come true.

    Ik moet myn nagellak ophebbe anders voelk me shaggo xP & myn muziek by me hebbe anders sgeldk iedereen uit << hadk met kamp xP


    We can only learn to love by loving.

    mijn ketting mijn ring en mijn gelukssteen dat ik gevonden heb altijd

    ik heb een soort van sjaal die in me bed ligt en als die er niet ligt kan ik niet slapen , ookal is het superwarm. ook een beeldje dat ik heb gekregen, dat moet in me kamer blijven staan of ik kan niet slapen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik heb altijd 2 ringen om,
    en muziek
    altijd muziek muziek muziek 24/7
    dat is geen ritueel eigenlijk, dat is een verslaving
    ohjaa altijd na 12 uur naar bed, het liefst 1 uur, want anders is het te vroeg en kom ik niet in slaap

    IK MOET IEDERE DAG ZEKER 1X SPRING NICHT HORE!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb een engelen beeldje en daar moet ik elke ochtend en avond over heen wrijven en een kus op haar hoofdje drukken en dan zeg ik nog wat en ik moet altijd witte sokken aan hebben anders wordt ik chaggie en dat engelenbeeldje moet op de kast naast me bed staan! anders kan ik niet goed slapen!

    Ik Moet toch iets met een schedel op bij hebben...
    En mijn Ring van TH!! maar die ebn ik kwijt :(:(:(:(
    en me kamer moet MOET een rommel zijn


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik Moet toch iets met een schedel op bij hebben...
    En mijn Ring van TH!! maar die ebn ik kwijt :(:(:(:(
    en me kamer moet MOET een rommel zijn

    Hier door staat mijn teller nie meer op 483 :(


    death to the one at the end of the serenade.

    ik ga altijd als ik wakker word als eerste nr de plee xD en ik moet muziek hebbe !!! en mijn ketinkje alleen di vergeet ik vaak dus vole ik me vaak depri xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.