• Hoi lieve Q-ers,

    Ik ben Xanthe en ik ben bezig met het maken van mijn bachelorproef over censuur. Ik doe dit in de vorm van een podcast.

    Nu ben ik bezig met een stukje uit mijn podcast waarin ik het over 'fatsoen' heb. Nu is mijn vraag aan jullie: zijn er mensen die in een spraakbericht willen antwoorden op de vraag: Wat is volgens jou 'niet fatsoenlijk' om te posten op Instagram?

    Aan iedereen die me wil helpen: als je me hebt op facebook of Whatsapp, dan mag je me het via een spraakbericht langs daar sturen. Een andere optie is dat je het via je dictafoon opneemt en me dan een linkje stuurt naar een wetransfer, zodat ik het kan downloaden.

    Mijn bachelorproef en ikzelf (vooral ikzelf) danken jullie!

    Xan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil je wel helpen als je nog mensen zoekt?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik wil je wel helpen als je nog mensen zoekt?

    Altijd welkom. Ik moet vandaag en morgen monteren, dus als het vandaag of morgen nog kan, zou dat echt fijn zijn! Je mag het gewoon opnemen met je telefoon, of als je het liever via Whatsapp doet, geef ik je snel mijn nummer ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké ik ben zo inactief als wat op Q de laatste tijd, maar ik wil wel een berichtje voor je inspreken! Als m'n boompje klaar is (lang leve de Forest app) ga ik meteen iets inspreken!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bedankt om te reageren, ondertussen heb ik mijn podcast zo goed als gemonteerd, dus dit topic mag een slotje krijgen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque