• Ik weet niet wat ik nu moet doen... wat ik ken een meisje die ook op Quizlet zit en ze had me bedreigt dat ze me zou slaan... en nu heeft ze dat ook echt gedaan door haar is mijn arm zwaargekneusd maar ik kan niks tegen mijn ouders zeggen hoe het komt want dan slaat ze me weer! wat moet ik doen?? please help me ik ben ten einde raad want ik ben zo bang voor haar!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    ik zal proberen het te zeggen maar ik kan amper typen...


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Ze weet toch niet dat je het hebt gezegt?

    Maar succes <3.


    Protège moi de mes désirs.

    Of je kan naar de politie gaan....

    En zoals ik al zei, je kan nog altijd op self-defense sports gaan zodat dit geen 2de keer gebeurt!


    One who knows nothing can understand nothing.

    Je moet dit echt tegen je ouders vertellen. Anders blijft dat maar duren en wordt het steeds erger. I know, het is misschien niet makkelijk. Maar het moet. Je wilt toch niet dat je de volgende jaren in angst moet leven? Vertel, het op zijn minst aan iemand anders, iemand die je goed vertrouwt ofzo.


    Listen to what we're not saying..

    lukt niet... vanwege mijn arm :( en met links kan ik niet slaan :( maar als ik het zeg dan komt ze er achtwer omdat ze erop word aangesproken en dan slaat ze me!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Dit soort mensen maakt mij echt pissig. o_O

    Als je dichterbij had gewoont was ik echt gekomen. :o (ik heb tich niks beters te doen... -_-")


    One who knows nothing can understand nothing.

    Je kan altijd dat ene pepperspray spul kopen, of met deo in haar ogen spuiten :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Weetje, volg dit stappenplan voor een geslaagde 'hoe zeg je tegen je ouders dat je geslagen bent maar ze mogen het niet té groot gaan rondbazuinen want dan slaat diegene je misschien dood?'
    1) Ga naar je ouders en zeg: 'Mam, pap ik moet iets ernstig zeggen. Maar beloof dat jullie er niet gaan over doordrammen en het overal gaan rondbazuinen.' Als ze het je beloven ga je naar stap twee.
    2) Zorg dat je ouders rustig zitten, haal diep adem en zeg: 'Mam, pap, op school/of waar ze het gedaan heeft , heeft een meisje me heel erg hard geslagen.' Laat dan je arm zien.
    3) Je ouders gaan natuurlijk érg ongerust zijn etc maar zorg dat ze niet naar school stappen met dat probleem. School doet toch niets aan pesten, dat kan ik je wel zeggen.
    4) Je zegt tegen je ouders dat ze ofwel naar haar ouders moeten gaan ofwel ermee naar de politie moeten gaan. [Dat laatste is de beste optie, heb ik ook gedaan] Als je naar de politie stapt gaan hun naar dat meisje thuis en zeggen daar vanalles tegen. Ze zal het niet meer doen, zelfs al is ze zo'n gek psychiaterisch geval als mijn stalkster.

    Succes gegarandeerd.

    Bedankt voor je stapenplan... ik zal het proberen... Maar met mijn ouders valt amper normaal te communiceren


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Laat mij met hun communiceren. Ik wil zelfs met pshycopaten gaan praten, dus no big deal. Ik ben gek, ik krijg van iedereen alles gedaan. Ik praat als een psychiater volgens sommige Ö

    eigenlijk moet je het gwn zeggen en dan meot je naar de politie gaan want je mag niet bedriegen enzo en je moet er neit bang van worden eigenlijk je meot haar gwn terug slaan :P maar het beste is om gen eerlijk te ziin tegen je ouders


    You Lack Hatred

    Geen idee, sterkte ö


    I don't need words to feel those lips.

    Je kan altijd nog een grote hunk wat geld aanbieden.... :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    dit is byna afperssen!je MOET het tegen je ouders zeggen,anders gaat ze steeds meer eisen en dan zit je helemaal vast!zeg het tegen je ouders,waarschuw desnoods de school,en blyf,als je schrik hebt,een paar dagen thuis,zodat ze je niet direct kan aanvallen!

    Zeg het gewoon. Ze maakt je met die praat alleen maar meer bang. Meld het bij je ouders en school.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.