• Ik weet niet wat ik nu moet doen... wat ik ken een meisje die ook op Quizlet zit en ze had me bedreigt dat ze me zou slaan... en nu heeft ze dat ook echt gedaan door haar is mijn arm zwaargekneusd maar ik kan niks tegen mijn ouders zeggen hoe het komt want dan slaat ze me weer! wat moet ik doen?? please help me ik ben ten einde raad want ik ben zo bang voor haar!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    lukt niet... vanwege mijn arm :( en met links kan ik niet slaan :( maar als ik het zeg dan komt ze er achtwer omdat ze erop word aangesproken en dan slaat ze me!
    Je moet zorgen dat ze zo word aangepakt door school/politie/haar ouders dat ze niet meer durft,hoe houd is dat kreng trouwens?

    (...)
    Steek haar neer? , Met een mes ofzo, geen genade tonen, Wel zorgen dat je goed raakt want anders staat die persoon misschien op.

    Ook al slaagt iemand je, zoiets doe je niet! Dat is echt zinloos geweld. Dat zij geslagen wordt is ook zinloos, maar dat is er écht over!
    Sorry maar dat kan ik echt niet hebben! Door jou zouden er gewoon veel meer mensen dood vallen voor een stomme reden ofwat?!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk dat de beste opplossing is om het te zeggen tegen je ouders.


    A. ikmisje.

    Naar je ouders of school stappen. Desnoods naar de politie, dreigen is strafbaar.
    Als je het niet alleen tegen je ouders durft te zeggen neem een goede vriendin in vertrouwen en laat haar meegaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je kan altijd dat ene pepperspray spul kopen, of met deo in haar ogen spuiten :P
    Pepperspray is verboden in Nederland:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Don't be a pussy.
    Sla haar terug!
    Of zeg het tegen mod ofzu..


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    renne XD
    haha nee ga op een verdedigingssport zou ik zegge xd
    ik zit op taekwondo ^^
    x

    Maar eigenlijk is het dan niet echt slim om hier een topic over te openen als ze op quizlet zit. Nu weet heel q. Het.

    Kom op je bent 17. Zeg me nu niet dat je niet tegen d'r op kan. Zeg het tegen je ouders, mod en de school.
    En als ze je terug slaat sla haar dan ook.


    Innocence.

    Maar eigenlijk is het dan niet echt slim om hier een topic over te openen als ze op quizlet zit. Nu weet heel q. Het.

    En inderdaad je bent 17
    Ram gewoon terug


    This is Suicide Silence

    Omg, Joey dat zou je echt niet doen. Weet je waarom? Omdat je most probably niet weet hoe dit is. Je denkt dat je het zou doen, maar het ook echt doen gebeurt niet. Ik zeg ook altijd van: Als iemand mij bedreigt dan ga ik het meteen vertellen.
    Maar dat zou ik echt niet kunnen.

    Maar anyway, back on-topic, je moet het echt vertellen. Als ze je dan weer slaat dan kan je naar de politie.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    What the hell maakt die leeftijd nou uit? Zelfs iemand van 20 kan in de problemen zitten en geen uitweg weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)Pepperspray is verboden in Nederland:Y)


    Zinloos geweld en dreigen is ook verboden. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    En inderdaad je bent 17
    Ram gewoon terug


    Leventijd heeft hier niet veel mee te maken...
    (overdreven stom voorbeeld) het maakt niet uit of je 14 of 17 bent als je tegen iemand gaat die je in 1 klap kan vermoorden.


    One who knows nothing can understand nothing.

    God damnit! Je moet het zeggen, zowel tegen je ouders als de school, voor de boel uit de hand loopt.
    -wenste dat ze bij je was op het moment-
    Ja, ik word hier nijdig door


    is hier helemaal mee eens!