• Ja, ik ga vandaag winkelen in Amsterdam. Wel met mijn opa en oma maar, op hun kosten en ik mag alles kopen wat ik wil (:
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja,doet m'n ma ook zo vaak.><
    Echt irritant.Dus nu ga ik maar winkelen met een vriendin.:Y)

    Ja ik en een vriendin kunne zo in een winkel een uur blijven ofzo als het leuk is (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja ik en een vriendin kunne zo in een winkel een uur blijven ofzo als het leuk is (:

    Nee,ik weer niet.Maar als een winkel wél leuk is dan gaan we steeds heen en weer lopen.xd


    Cómo no te voy a querer..

    (...)
    Nee,ik weer niet.Maar als een winkel wél leuk is dan gaan we steeds heen en weer lopen.xd

    Haha, dat is grappig xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Haha, dat is grappig xd'
    Ja,en ook irritant voor de mensen die daar werken denk ik.^^


    Cómo no te voy a querer..

    Hah wat heb je gekocht? ^^

    Hah wat heb je gekocht? ^^

    Een broek zo'n vestje met ui-paarden print van de h&m en nog een vestje in het grijs ik wou nog schoenen van DC maar me opa en oma wouden naar huis. Blegh!

    @DropxDown.
    Ja haha :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geef. Mij. Die opa en oma. Nu.


    BAM!

    Geef. Mij. Die opa en oma. Nu.

    -geeft-
    maar ze zijn niet gezellig ze zijn er nooit met je verjaardag maar je krijgt wel 60 euro ven ze n_n Maar ze zijn er nooit!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ooh je bent nu wel terug, maar je had me moeten op komen zoeken men.
    Ik woon der heel dichtbij(Zogenaamd, ik woon in haarlemx'D)
    En Opa's & Oma's zijn cool

    Ooh je bent nu wel terug, maar je had me moeten op komen zoeken men.
    Ik woon der heel dichtbij(Zogenaamd, ik woon in haarlemx'D)
    En Opa's & Oma's zijn cool

    Ik weet niet eens wara dat ligt (:
    Woehoe ^^ nee maar volgens mij woont Mariska erook en daar wil ik nos eens heen ik weet niet zeker of het haarlem was maar volgens mij wel xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik weet niet eens wara dat ligt (:
    Woehoe ^^ nee maar volgens mij woont Mariska erook en daar wil ik nos eens heen ik weet niet zeker of het haarlem was maar volgens mij wel xd'


    Wajjoh;o hahaha,x'D
    En Mariska is...x'D

    (...)

    Wajjoh;o hahaha,x'D
    En Mariska is...x'D

    Een vriendin van mij en Barbara (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ben je ook in de PC Hoofdstraat geweest? En op de Albert Kuijp?


    -

    (...)
    Een vriendin van mij en Barbara (:


    Okee.

    Ik was ook in Amsterdam vanmiddag, maar dat ben ik bijna elke zaterdag XD


    Life is hard and then we die