• Ik heb eigenlijk geen flauw idee of er hier op Quizlet iemand is die hier interesse in heeft, maar er is een hoop aan de hand. (bat)

    -

    1) Er is een acteur gecast om Spock te spelen in Discovery seizoen 2, en hij heet Ethan Peck en ik ken hem puur en alleen als bad boy uit de 10 Things I Hate About You serie die maar één seizoen had, wat heel gek is

    2) Chris Pine én Chris Hemsworth (die zou terugkeren als Kirks vader) zijn allebei opeens onzeker geworden voor de vierde Star Trek film, wat betekent dat er een opeens mogelijke toekomst is waarin dit een film zou zijn zonder Captain Kirk (of nog erger, met een gerecaste Kirk?), als de film überhaupt nog doorgaat zonder zijn ster

    3) Er komt vermoedelijk één maar mogelijk zelfs twee nieuwe Star Trek series, en voorlopige titels zijn Star Trek: Destiny en Star Trek: Reliant

    4) Patrick Stewart zal naar eigen zeggen na zestien jaar zijn rol als Captain Picard uit The Next Generation hervatten in één van die twee nieuwe series

    5) Doctor Culber, een personage uit Discovery, komt terug in seizoen 2 ondanks zijn dood in seizoen 1, en niet als geest of in een flashback, en de acteur is nu een vast castlid in plaats van recurring (wat misschien wat minder groots klinkt dan de rest, maar aangezien een hoop mensen best wel zeer terecht pissed waren over hoe hij doodging, voelt het toch relevant)

    -

    Hebben jullie hier gedachten over? Welke delen van Star Trek hebben jullie ooit gezien?

    Is er iemand die net zo nerveus wordt van het mogelijke slechte nieuws over Star Trek 4 als ik, omdat ik Discovery eigenlijk te donker vond en Beyond (deel 3) juist mijn favoriete film was van de reboot serie en die mij enthousiast maakte voor het potentieel van een vierde film terwijl de nieuwe series mij tot nu toe nog niet zo heel veel zeggen? (nerd)



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik volg Star Trek niet heel actief maar kijk wel heel graag Star Trek, even een mt'tje dat ik later kan lezen. :Y)


    The truth is out there.

    Ik ben op dit moment Enterprise aan het kijken, en van de films heb ik Generations, Into Darkness en die uit 2009 (die gewoon Star Trek heet) gekeken. Maar eigenlijk ben ik nog maar vrij recent een Trekkie geworden, daarvoor was ik meer fan van Star Wars...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather