• Kijk, luister of lees:
    Ik ben al dik een anderhalf jaar fan van TH. Maar ik als ik hun liedjes hoor zoals, don't jump, wenn nichts merhe geht, love is dead. Dan begin ik spontaan te huilen. Maar het gekke is dat dat bij spring nicht of totgeliebt niet gebeurd :S Het is soms echt irritant en als ik eraan denk waarom ik huil weet ik het niet eens. Ja ik heb van die familie die wel eens zelfmoord pleegd enzo, maar da vind ik niet erg (hard gezegt I Know). Ik bedoel het is hun leven. Maar ik vind dit echt raar. Waarom moet ik dan opeens huilen?
    -xxx-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Omdat je zwak bent qua emoties? =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Omdat je zwak bent qua emoties? =)

    Maar dan zou ik toch ook moeten gaan huilen als ik op me bek geslagen wordt en me beugel er half uitligt (jaja laats nog gebeurt xD)
    En ik heb 3 ooms die alledrie zelfmoord hebben geprobeerd te plegen dan had ik toch ook moeten huilen?
    Gwn vraagje heur^^


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    That is kinda weard O.o
    Ik krijg bij Spring Nicht en Don't Jump tranen in mijn ogen. En bij Monsoon, maar dat liht ergens anders aan, dat liedje betekent heeeeeel veel voor mij x'D


    -

    Omdat je zwak bent qua emoties? =)

    Dat hoeft niet per se. Ik huil ook wel eens bij films maar ik heb me vaker dan eens horen zeggen dat ik juist qua karakter en emoties een sterk persoon ben. Gevoelig is misschien een betere woordkeuze...


    No growth of the heart is ever a waste