• Ja, onze school stond ik brand gisteren. (:

    Onze klas kwam juist terug van zwemmen en ik had brevet 1000 meter gezwommen en ik had het gehaald maar dat maakt niet zoveel uit. (:

    We hadden dus speeltijd normaal en we zagen brand bij de klassen aan de andere kant van onze speelplaats iedereen stormde naar buiten maar dan werd die leerkracht hysterisch en dan moest iedereen terug naar binnen en toen werd afgeroepen dat we in de klassen moesten blijven omdat er een brand(je) was. (: Tijdens de middag moesten we normaal ook binnen blijven maar we mochten even naar het toilet dus iedereen naar beneden stormen en foto's gaan trekken van die brand. (:

    Dus de klusjesman meneer Luk was in zijn werkhuisje aan het lassen en er kwamen stukjes terecht in de vuilbak, hij ging koffie halen en toen hij terug was stond heel dat huisje in brand, zijn brandblusser werkte niet dus is hij uit het raam gesprongen, toen waren er twee gasflessen en alle drank- en koekautomaten ontploft. En toen moest iedereen geëvacueerd worden. (:


    Only losers can act the way you do

    en nu?:O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Naja, scheelt je weer een schooldag ^^
    Hij is uit het raam gesprongen x']
    Verder alles weer goed? :]


    believers never die.

    Is het secretariaat opgebrand? =D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Thaha ,
    bij ons gisteren heeft het ook gebrand^^
    We moesten in wetenschappen een proefje doen. Zo met citroensap (ofzoiets;p) iets op een blaadje schrijven en dan boven een kaarsje houden. Er zijn 3 blaadjes in brand gevlogen (yeah)


    The aliens are attacking from mars! ö

    Naja, scheelt je weer een schooldag ^^
    Hij is uit het raam gesprongen x']
    Verder alles weer goed? :]
    Ja hoor, de klusjesman is naar slachtofferhulp gebracht omdat hij zo geschrokken was, zijn hok is helemaal opgebrand maar verder is alles goed (:


    Only losers can act the way you do

    Is het secretariaat opgebrand? =D
    Nee (:


    Only losers can act the way you do

    waar zit jij in schoool ?
    iemand dat ik ken moet ook niet naar school omdat de school in brand stond > <


    Some people make the world special just by being in it

    Ohemgee. ._.
    Waarom staat mijn school nooit in brand, moet wel grappig zijn.

    Bij ons op school gaat het brandalarm veels te vaak af, omdat de croissantjes zijn aangefikt x3 Dan wordt ook weer de hele school geëvacueerd, scheelt lestijd ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ohemgee. ._.
    Waarom staat mijn school nooit in brand, moet wel grappig zijn.

    laten we onze school samen in brand steken!


    Some people make the world special just by being in it

    Ahahahaa. :'D
    Bij ons met Chemie, deed de leraar zo'n proefje voor, floog hij zelf in de fik. Maar er is zo'n specialde douche in het chemielokaal voor noodgevallen. Hij dus snel eronder staan en aan het hendeltje trekken. Toen kwam er allemaal water uit zo'n gaatje en stond hij niet meer in brand. :'D

    (...)
    laten we onze school samen in brand steken!

    Sounds like a plan. Maandagmorgend? :Y)

    waar zit jij in schoool ?
    iemand dat ik ken moet ook niet naar school omdat de school in brand stond > <
    In Regina Pacis 1 in Hove (:


    Only losers can act the way you do

    (...)In Regina Pacis 1 in Hove (:

    jajajajjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar was het ^^ :'D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Sounds like a plan. Maandagmorgend? :Y)

    Ja, wanneer de directeur al in 't school is héé, hij mag mee in de fik!


    Some people make the world special just by being in it