• Ja, onze school stond ik brand gisteren. (:

    Onze klas kwam juist terug van zwemmen en ik had brevet 1000 meter gezwommen en ik had het gehaald maar dat maakt niet zoveel uit. (:

    We hadden dus speeltijd normaal en we zagen brand bij de klassen aan de andere kant van onze speelplaats iedereen stormde naar buiten maar dan werd die leerkracht hysterisch en dan moest iedereen terug naar binnen en toen werd afgeroepen dat we in de klassen moesten blijven omdat er een brand(je) was. (: Tijdens de middag moesten we normaal ook binnen blijven maar we mochten even naar het toilet dus iedereen naar beneden stormen en foto's gaan trekken van die brand. (:

    Dus de klusjesman meneer Luk was in zijn werkhuisje aan het lassen en er kwamen stukjes terecht in de vuilbak, hij ging koffie halen en toen hij terug was stond heel dat huisje in brand, zijn brandblusser werkte niet dus is hij uit het raam gesprongen, toen waren er twee gasflessen en alle drank- en koekautomaten ontploft. En toen moest iedereen geëvacueerd worden. (:


    Only losers can act the way you do

    (...)
    Ja, wanneer de directeur al in 't school is héé, hij mag mee in de fik!
    En een camera, je moet erna nog kunnen genieten hoe hij langzaam sterft en opbrand =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    jajajajjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar was het ^^ :'D
    (: woon jij daar ergens ook in de buurt soms? ^^


    Only losers can act the way you do

    (...)
    Ja, wanneer de directeur al in 't school is héé, hij mag mee in de fik!

    Yeaah.(cool)
    Was die geen vriend van u papa, ofzoiets? ._.

    Wouuw! xD
    amai, ik zou egelijk niet meer kalm kunne zijn als ik wist dat er ergens brand was xD^^


    Your Butt is Mine!

    Gosh.


    -

    (...)En een camera, je moet erna nog kunnen genieten hoe hij langzaam sterft en opbrand =P

    Jij mag ons komen helpen, jij bent de cameraman!


    Some people make the world special just by being in it

    (...)(: woon jij daar ergens ook in de buurt soms? ^^

    Ni echt, ja, 3 kwartiertjes rijden ofzoo ^^ :'D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Yeaah.(cool)
    Was die geen vriend van u papa, ofzoiets? ._.

    niet echt vriend ofzoo, maar als ze elkaar tegenkomen zitten ze heel de tijd te babbelen, en dat is damn, vervelend! dus nog een reden dat hij in de fik moet!


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    niet echt vriend ofzoo, maar als ze elkaar tegenkomen zitten ze heel de tijd te babbelen, en dat is damn, vervelend! dus nog een reden dat hij in de fik moet!

    Oké dan. :'D
    En we moeten vooral de lerarenkamer ook in brand steken. (duivel)

    (...)
    Oké dan. :'D
    En we moeten vooral de lerarenkamer ook in brand steken. (duivel)

    Ja, alléén moeten we er voor zorgen dat Smeyers er dan niet zit, hij mag niet doood Ö ik ga dat kontje te hard missen dan hoor . Ö


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ja, alléén moeten we er voor zorgen dat Smeyers er dan niet zit, hij mag niet doood Ö ik ga dat kontje te hard missen dan hoor . Ö

    Grr, die heeft mij wel een 3.5/10 gegeven. ö
    Maar dan moet jij die maar tegenhouden ofzo. :'D

    (...)
    Grr, die heeft mij wel een 3.5/10 gegeven. ö
    Maar dan moet jij die maar tegenhouden ofzo. :'D

    Meisie, ik ga er voor zorgen dat het 35 op 10 wordt :'D Ik ga Smeyers versieren! :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ghehe, spectaculair :'D


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Meisie, ik ga er voor zorgen dat het 35 op 10 wordt :'D Ik ga Smeyers versieren! :Y)

    Whiiii. _O_
    Good luck. :'D
    Maar heeft die al geen vriendin? Anders moet je die eerst nog uitschakelen. :'D

    (...)
    Whiiii. _O_
    Good luck. :'D
    Maar heeft die al geen vriendin? Anders moet je die eerst nog uitschakelen. :'D

    Nee, hij is sinds september terug single!


    Some people make the world special just by being in it