• als ik aan mijn kinder(lees: kleuter)tijd terugdenk. Zoals dat ik met mijn broer, papa, mama en bompa naar Duxford gingen om naar vliegtuigen te kijken. Mijn papa heeft vroeger gevlogen, mijn broer houd van vliegtuigen en mijn bompa ook. Ik en mijn broer wouden toen wat dichter gaan kijken en we gingen helemaal vanvoor staan tussen de massa, mijn broer ineens weg. Ik bang en ik ging wenen en is er zo'n mevrouw en die brengt me dan naar de paracomando's en ik was dan zo spelletjes aan het spelen met die legermensen. Komen mijn mama, papa en bompa super ongerust aan terwijl ik heen en weer word gezwiert door twee paracomando's. Ik dacht er plots aan en toen kreeg ik een bigsmile (:
    Heb jij ook wel zo van die momenten?


    Only losers can act the way you do

    ja^^ als ik van die kinderboekjes voorlees aan mijn nichtje van bijna 2 jaar, herinner ik mij nog dat mijn tante of zo dat aan mij voorlas ^^

    Ja. Of als ik foto's terugzie van mezelf, same met een van mijn grootouders of zo. Dan begin ik vanzelf te lachen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik krijg altijd heimwee als ik aan die dingen denk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, als ik aan iets lolligs van vroeger denk.
    van de Teletubbies da wij die na deden.. enzo ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Vroeger was mijn broer leuk en maakte hij altijd dingen zoals: Een castrol in onze tuin x'D (zo een touw waarvan je van een hoge afstand glijdt ^^) En van de naaikamer van mijn meme had hij eens één grote tent gemaakt x'D Kei leuk! En nog vele meer ^^
    En nu is hij niet leuk meer --'
    En vroeger altijd met nichten spelen; Playmobile, barbie, poly pocket, etc. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vroeger was mijn broer leuk en maakte hij altijd dingen zoals: Een castrol in onze tuin x'D (zo een touw waarvan je van een hoge afstand glijdt ^^) En van de naaikamer van mijn meme had hij eens één grote tent gemaakt x'D Kei leuk! En nog vele meer ^^
    En nu is hij niet leuk meer --'
    En vroeger altijd met nichten spelen; Playmobile, barbie, poly pocket, etc. ^^

    vergeet ik nooit meer ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja. Die tijden waren zalig. Ik heb er net een S.a over gemaakt, 5 sec. geleden. ^^


    A. ikmisje.

    Nou, die glimlach wat betreft herinneringen uit mijn verleden gaat soms gepaard met een traan. Ik heb dingen gedaan vroeger waarop ik nu niet bepaald trots ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is het erg als ik me daar niets meer van herinner? :')

    Ja.. ='] ik herinner me nog zoveel..

    vroeger was alles beter =']


    We can only learn to love by loving.

    Is het erg als ik me daar niets meer van herinner? :')
    Nee hoor, alleen is het leuk als je er nog aan kunt terugdenken (:


    Only losers can act the way you do