• Like mijn pa maakt zoveel geintjes en nu geloof ik geen ene moer meer wat hij verteld ¬¬. like nu zeggen mijn ouders dat ze een puppy straks gaan ophalen die als waakhond op me pa zijn werk gaat functioneren. dus het betekend dat het hondje straks komt maar ik geloof er geen ene flikker van, okee het kan natuurlijk wel maar ik weet niet wat ik moet geloven x'D.. hebben jullie dat ook weleens??


    Ice-cream Rockt more than you x3

    altijd...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hihaaaaé, nooit. Mijn pa heeft geen humor, of héél soms dan, maar dat komt doordat hij franstalig is en fransen hebben in mijn ogen gewoon geen humor.


    -

    Mij pa en broer doen da heel de tijd,
    Mij dinges wijsmaken die helemaal niet waar zijn --"


    We'll never be as young as we are tonight

    Jup, mijn vader soms. En dat is vet irritant --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn vader is altijd naar zijn werk hij is er niet zo vaak


    i'm a vampire and i will kill you

    Mij pa en broer doen da heel de tijd,
    Mij dinges wijsmaken die helemaal niet waar zijn --"

    & jou zus ook, liefurd! <3


    Some people make the world special just by being in it

    Bij mijn stiefvader, altijd. Echt irritant.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn vader heeft zowat geen humor..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    had ik met een kennis van ons, hij gaf mij bijles wiskunde en hij zei dat ik teveel twijfelde..dus hij elke keer koeielijk doen en dan: weet je het zeker, echt waar?, as ik jouwa s zou ik beter nadenken.
    terwijl ik zeker wist dat het goed was.
    van die sommetjes als 10 + 10 = ... en je weet dat het antwoord 20p is maar door hem ga ik echt aan mezelf twijfelen...-_- mooie wiskundebijlesleraar..


    Love makes you feel perfect :D

    ow dat ken ik..

    heel veel mensen hebben dat.. ik heb eens een verhaal gehoord over een vent die werkte bij de slager en schreeuwde telkens dat zijn hand tussen dat snij machine ding zat.. en op een dag gebeurde dat dus egt en geloofde niemand hem. (serieus waar gebeurd.)

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    je bent niet de enige hoor...mijn vader flikt dat ook nogal eens...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.