• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd (18+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Gave (Weet alvast wat de gave van je personage is):
    Relaties (Je personage kan al andere mensen kennen doordat ze uiteindelijk allemaal samen zijn opgegroeid):
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Praattopic



    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een vrouw reserveren? (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik ook een vrouwelijke rol? (:


    A girl who wonders.

    Jullie staan erbij ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wil een jongen reserveren met de gave Telekinese.

    Maar, als ik het goed begrijp hebben ze de gave nog niet en krijgen ze die pas als ze in het verboden woud zijn?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 17:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, oeh, oeh. Ik claim hierbij de gave Pyrokinese.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik de gave atmokinese? ^^ (Controle over het weer - met beperking uiteraard.)


    A girl who wonders.


    Naam:
    Isaac Denton
    Leeftijd:
    Eenentwintig
    Innerlijk:
    • Isaac is een vriendelijke jongen die met iedereen wel een praatje maakt, maar of hij iedereen even goed mag is dan weer een andere vraag. Hij zal met de personen die hij niet mag om gaan, maar is daar we leen stuk minder vriendelijk tegen. Zelfs wat sarcastisch.
    • Isaac is niet iemand die iedereen verteld waar hij aan denkt, hij is meer een persoon die zijn problemen opkropt dan er over te praten. Zo kan hij wel eens in de knel komen te zitten en zichzelf hierin verliezen, waardoor hij veel kan piekeren en zelfs slapeloze nachten krijgt. Wanneer hij geen andere uitweg ziet gaat hij wel naar iemand toe, vaak een wildvreemde of juist iemand die heel dicht bij hem staat.
    • Isaac is betrouwbaar en mensen kunnen hun ei bij hem kwijt. Hij zal zijn lippen geseald houden en er komt geen woord uit over hetgeen wat de andere persoon verteld heeft. Vaak stopt Isaac het ver weg in zijn achterhoofd en komt het pas naar voor als de desbetreffende persoon er weer over begint. Zelf heeft Isaac wat meer moeite om mensen in vertrouwen te nemen.
    Uiterlijk:
    Gezicht -
    • Rechter oog; Blauw
    • Linker oog : Groen
    • Donkerblonde haarkleur
    • Een wat ronder gezicht
    Lichaam -
    • Brede bouw
    • Niet gespierd, maar ook niet zwak
    Kleding -
    • Vaak donker
    Geschiedenis:
    Gave:
    Telekinese - Het in beweging brengen van o.a. voorwerpen en levende wezens met eigen gedachten.
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 20:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik weet niet of ik hier de tijd voor heb maar het klinkt echt heel leuk!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bostick schreef:
    Ik wil een jongen reserveren met de gave Telekinese.

    Maar, als ik het goed begrijp hebben ze de gave nog niet en krijgen ze die pas als ze in het verboden woud zijn?


    De gave is als in het ware nog niet "geactiveerd"
    Dit kan op een moment gebeuren van gevaar of gewoon plotseling.

    Alles is goedgekeurd en ik pas het even aan.


    "Rebellion's are build on hope"

    Zou ik een vrouw mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als het goed is staat alles goed ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik voor nu sense manipulation reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een jongen met zielsverwisseling?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mag ik een jongen met necromancy reserveren?


    kindness is never a burden.

    Naam:

    Mabel Evie 'Violet' Blackthorn

    Mabel: lovable - Latin
    Evie: Life - Hebrew
    Blackthorn: Prunus spinosa - Latin







    "Do you want to die?"

    "I'm not scared."

    "Death is an illusion."

    "I'll blow your mind,
    pretty boy."



    Leeftijd:
    19 winters jong. Sagittarius

    Innerlijk:

    Mabel is een jonge vrouw die meestal niet echt weet wat ze met zichzelf aanmoet. Ze is koppig en sarcastisch wanneer ze maar kan en laat met liefde haar rebelse kant zien. Als iets misgaat, probeert ze het altijd opnieuw en iedereen die haar probeert te helpen kan iets in de richting van een klap verwachten. Hulp is voor de zwakken vindt ze, ondanks dat ze wel altijd andere wilt helpen. Dat doet ze meestal omdat ze vindt dat ze het beter weet dan diegene. Mabel kickt op adrenaline en zoekt daarom ook altijd gevaar op. Er is eigenlijk nog nooit een gevecht geweest waar ze in heeft verloren en hierdoor voelt ze zich soms iets té onoverwinnelijk. Hierdoor kan ze wel eens naast haar schoenen lopen, maar er is mee te leven.
    Ze wilt iets van avontuur in haar leven en toen ze werden weggestuurd uit het kasteel, was ze eigenlijk behoorlijk blij. Niemand kon haar nog vertellen wat ze moest doen en ze kon op eigen houtje haar gave ontdekken.

    Uiterlijk:

    Mabel heeft haar bijnaam Violet te danken aan haar ogen. Net zoals elke begaafde heeft ze twee verschillende kleuren, blauw en paars. Het zijn hele lichte kleuren, waardoor haar ogen haast op twee kristallen lijken. Als ze in de zon kijkt, lijken haar ogen haast doorzichtig en is elk kleurpigment ook verdwenen. Zoals bij elke begaafde kijken veel mensen gelijk naar haar ogen. Het is haast een soort keurmerk voor de jonge vrouw. Vaak krijgt ze complimenten over haar ogen, aangezien de kleuren niet bij elkaar vloeken en ook nog eens een rustige kleur zijn. Het valt dus niet eens heel erg op, wat ze wel fijn vindt.
    Mabels haar heeft een soort kastanjebruine kleur en is in de zon ook makkelijk met blond te vergelijken. Er zit soms een lichte slag in haar haar, maar voor de rest heeft ze het meestal opgestoken of in een vlecht. Het liefst knipt ze haar haar kort, omdat het alleen maar in de weg zit bij de wilde avonturen die ze meestal plant. Toch heeft ze het nog niet geknipt, omdat dat dan inhoudt dat ze op een jongen kan lijken en dat is iets wat ze nou ook weer niet wilt.
    Haar gezicht heeft een ovale vorm en een kaaklijn is goed te zien. Ze heeft een egale huid die vaak wordt vergeleken met porselein en doordat haar ogen groot zijn en gekleurd, zijn ze het centrale punt van haar gezicht.
    Boven haar kristal ogen zitten lange, zwarte wimpers die ervoor zorgen dat haar ogen nog meer uitkomen.
    Mabel heeft een kleine lichaamsbouw met haar 1,67 meter. Ze lijkt hierdoor ook best kwetsbaar en fragiel, maar er zit nog wel een vechter in de dunne armen.

    Geschiedenis:

    • Moeder
    • Vader
    • Broer: Nero "Neo" Blackthorn.


    Gave:

    Killing.

    Mabel haar gave is de kracht om iemand met gemak te vermoorden. Op de één of andere manier heeft ze altijd een strategische gedachte in haar hoofd waardoor ze altijd rustig blijft in gevaarlijke situaties. Ze ontwijkt simpel aanvallen van haar tegenstander en kan diegene met technieken die ze zichzelf heeft aangeleerd, hem of haar makkelijk knock-out of zelfs dood slaan. Ze kickt hierdoor ook op bloed en is altijd in een soort hypnose als ze het ziet.

    Relaties:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 8:58 ]


    "Rebellion's are build on hope"