• de beste vriend van je vriend je haat.




    kzit er dus al mee en mijn vriend weet het zelf ook. Kvind t best lullig voor m . Kwil t niet uitmaken voor die beste vriend. En ja hij zit me nu alleen maar belachelijk te maken bij anderen.

    help?

    Hem gewoon een pak slaag geve of hem terug belachelijk make, of gewoon negere ofso.

    Ik zou het gewoon negeren. Als je vriend gelukkig met je is, moet die vriend van je vriend het zelf maar uitzoeken. Ik bedoel, ze zijn toch niet voor niks vrienden? En als hij écht niet ophoudt zou je misschien eens met hem gaan kunnen praten? :)

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.:)(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik denk.. zo veel mogelijk vermijden? Heeft hij een reden om je te haten? Zo niet, spreek hem er dan op aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk.. zo veel mogelijk vermijden? Heeft hij een reden om je te haten? Zo niet, spreek hem er dan op aan.


    hij vind mij wannabe.
    vanwege mijn stijl.
    Maar ik ebn gewoon zo als ieder ander .
    Hij heeft zelfs een foto gemaakt van ons en er onder gezet ''enge emo liefde''

    niks? Sorry hoor, maar daar kan jij toch weinig aan doen. Tenzij je iets gedaan heb waardoor hij je haat. dan moet je excuses aanbieden ofzo


    The economy is suffering, let it DIE!

    Je kan je vriend vragen of die aan zijn vriend vraagt of die jou met rust wilt laten.


    One who knows nothing can understand nothing.

    ik zou het gewoon laten gaan..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Zorgen dat je gewoon zo min mogelijk in zijn buurt bent. Misschien waait het dan vanzelf wel over..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien is ie jaloers, en daarom dat ie zo'n foto heeft gemaakt? En ik zou hem negeren, altijd beter als zo iemand toch?


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik zou heb gaan irriteren en de heletijd in zijn buurt wezen (:
    Maar trek je niks van hem aan.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    over praten
    ook met die beste vriend
    je vriend moet niet kiezen enzo

    Verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Negeren? Laat zien dat je beter weet als hem en verlaag je niet tot zijn niveau. (:

    hmm erg kinder8ig, vraag of ie levenloos is want dit slaat nergens op.. maar probeer hem wel zoveel mogelijk te vermijden :P


    Hated by many, confronted by none!

    Ik denk.. zo veel mogelijk vermijden? Heeft hij een reden om je te haten? Zo niet, spreek hem er dan op aan.


    Voila! Praat is anders met hem.
    Hij is gwnweg jaloers op jou omdat je zijn beste vriend 'afpakt'. Althans, zo ziet hij dat.


    Where there is a sea there are pirates...