• Lucy (Lucens) en ik hebben een verhaal verzonnen (vooral Lucy dan) en we zoeken een cover:

    We willen graag dat het een cover word (in de term van "een cover, geen banner", en de titel is Seek for a Brother. Die moet er op staan.
    Dit plaatje moet er op en deze moet als achtergrond.
    Verder deze jongen aan de linkerkant.
    Hij moet verticaal zijn en de sfeer is... Ken je dat gevoel dat je iets heel belangrijks kwijt bent? Die sfeer ongeveer.
    Om even te weten waar het over gaat:
    Een jongen wordt geboren vlak na een oorlog. De omstandigheden in zijn land zijn niet al te best, zo leiden de mensen honger, zijn ze ontevreden over hun nieuwe leider en zitten de meeste mensen zonder huis. Als hij ouder wordt, worden de overlevingskansen voor zijn familie kleiner, aangezien er steeds meer hongersnood is. Hij is er van overtuigd dat alles beter wordt als er een vermiste prins de plek van zijn broer inneemt, maar daarvoor moet de prins eerst gevonden worden. Hij raakt verstrikt in een web vol met geheimen, raadsels, vragen, angsten en gevaren. De omstandigheden in het land veranderen totaal als de echte waarheid aan het licht komt.

    Wacht alsjeblieft even tot ik nog een paar plaatjes heb voor je de cover maakt en lees het dan ook nog even door. Er kunnen dingen veranderd zijn.

    En ik weet dat ik sommige dingen idioot verwoorden kan bij het uitleggen. Let daar maar niet op (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 19:09 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil wel wat proberen

    Ik kan alleen dat tweede plaatje niet vinden en hoe ziet de jongen eruit dan zou ik daar zelf een plaatje voor kunnen zoeken

    ik wil ook wel wat proberen, heb nu toch niks te doen xD maar zeg anders een beschrijving van de jongen, dan zoek ik een plaatje


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nog iemand anders die een cover voor ons wil maken?


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Nog iemand anders die een cover voor ons wil maken?


    Ik wil wel iets proberen. Ik denk wel dat ik sowieso nog even kijk of er een grotere versie van het achtergrond plaatje te vinden is, want hij is erg klein zo te zien en dat wordt mogelijk niet mooi scherp. Maar ik kijk wel even. Ik ga in ieder geval mijn best doen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Meh ik vond het moeilijk aan alle eisen te voldoen en er echt tevreden over te zijn. Dat is niet helemaal gelukt, maar ik post hem toch maar.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil ook wel wat proberen maar wat GredWeasley al zei, de achtergrond is ontzettend klein en zal dus niet mooi scherp zijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen maar wat GredWeasley al zei, de achtergrond is ontzettend klein en zal dus niet mooi scherp zijn.


    O sorry. Dan mag je ook wel een andere zoeken, zolang het maar een spinnenweb is.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    GredWeasley schreef:
    Meh ik vond het moeilijk aan alle eisen te voldoen en er echt tevreden over te zijn. Dat is niet helemaal gelukt, maar ik post hem toch maar.


    Hij is wel mooi, maar vind je het erg om hem nog wat aan te passen? Want ik denk dat ik wel een beter plaatje van de jongen voor je kan regelen, maar ik vind het eigenlijk wel grappig dat dat spinnenweb zo wazig is... Maar je kunt ook een ander web doen, als dat je beter bevalt.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _FallenAngel schreef:
    Hij is wel mooi, maar vind je het erg om hem nog wat aan te passen? Want ik denk dat ik wel een beter plaatje van de jongen voor je kan regelen, maar ik vind het eigenlijk wel grappig dat dat spinnenweb zo wazig is... Maar je kunt ook een ander web doen, als dat je beter bevalt.

    Moet die eerste jongen niet, en die jongen waar de link naar toegaat wel?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    _FallenAngel schreef:
    (...)
    Hij is wel mooi, maar vind je het erg om hem nog wat aan te passen? Want ik denk dat ik wel een beter plaatje van de jongen voor je kan regelen, maar ik vind het eigenlijk wel grappig dat dat spinnenweb zo wazig is... Maar je kunt ook een ander web doen, als dat je beter bevalt.


    Ik kijk of ik binnenkort nog iets kan proberen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Tallata schreef:
    (...)
    Moet die eerste jongen niet, en die jongen waar de link naar toegaat wel?[/quote
    Jap


    i wanna die with you once or twice.

    Tallata schreef:
    (...)
    Moet die eerste jongen niet, en die jongen waar de link naar toegaat wel?

    Ja. Hij past er eigenlijk beter bij, vind ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nu is de link van "deze jongen" veranderd.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    -

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 7:13 ]


    i wanna die with you once or twice.