• Geloof jij het of niet dat als mensen liegen hun pupilen groter worden en dat mensen dan meestal naar rechts gaan kijken.

    Mijn mening hierover is, iedereen is anders. Kan toch niet dat iedereen op dezelfde manier gaat liegen? Toch?


    It even took me by surprise

    nope, ik geloof het niet,


    ' niks is wat het zijn moet '

    precies, als ik lieg staar ik namelijk altijd voor me uit


    Evaa ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ze zeggen dat u pupillen groter worden dat je iemand hebt gezien die je mooi vind.

    I don't believe it.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Denk het wel?

    Ik geloof er geen snars van.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik geloof het niet. Zeker niet van dat niet aankijken. Ik kan inmiddels glashard liegen tegen mijn leraren, zonder weg te kijken^^. (goh wat een talent¬¬ )


    I am an idiot, I move.

    ze zeggen dat u pupillen groter worden dat je iemand hebt gezien die je mooi vind.

    Die kende ik nog niet Ö Maar die is wel geniaal.


    Bored.

    Als mensen liegen blijven ze je aankijken zonder 1x weg te draaien) omdat ze willen zien of je hun leugen gelooft.

    Je hebt natuurlijk uitzonderingen, die je altijd aankijken als je praat.


    Niet geschoten is altijd mis..

    ze zeggen dat u pupillen groter worden dat je iemand hebt gezien die je mooi vind.
    Mijn bioleraar had daar een keer een heel lulverhaal over-dat ik nu niet meer weet-maar dat is idd zo =)
    Ik kan snel zien of mensen liegen, toen ik klein was was ik een echte klikspaan xD sommige gaan heel schichtig wegkijken, andere nerveus lachen maar meestal durven ze je niet meer rustig recht in de ogen aan te kijken. Diezelfde bioleraar zei ook dat er 3 spiertjes in je oog zitten die altijd veraden of je liegt. Verklaart wel waarom mensen vaak wegkijken als ze liegen.


    BAM!

    Als mensen liegen blijven ze je aankijken zonder 1x weg te draaien) omdat ze willen zien of je hun leugen gelooft.

    Je hebt natuurlijk uitzonderingen, die je altijd aankijken als je praat.

    x'D Die uitzonderingen liegen gewoon de hele tyd, iedere keer als ze iets zeggen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)Mijn bioleraar had daar een keer een heel lulverhaal over-dat ik nu niet meer weet-maar dat is idd zo =)
    Ik kan snel zien of mensen liegen, toen ik klein was was ik een echte klikspaan xD sommige gaan heel schichtig wegkijken, andere nerveus lachen maar meestal durven ze je niet meer rustig recht in de ogen aan te kijken. Diezelfde bioleraar zei ook dat er 3 spiertjes in je oog zitten die altijd veraden of je liegt. Verklaart wel waarom mensen vaak wegkijken als ze liegen.
    Ik kan iemand perfect aankijken terwijl ik een leugen vertel hoor =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nee.
    Maar ik hoor het meestal wel aan hun stem.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik krijg volgens mij geen grotere pupillen als ik lieg :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Ik kan iemand perfect aankijken terwijl ik een leugen vertel hoor =P

    ..of ze kijken je weer veel te intens aan, dat valt ook op.
    juist omdat ik weet hoe ík mensen herken aan een leugen kan ik zelf pretty goed liegen XD


    BAM!