• Ik keek vandaag op mijn profiel en toen zag ik dat er nog stond dat ik 13 was. Dus ik dacht dat ik een fout had gemaakt met het invoeren van mijn leeftijd, blijkt dat je die zelf moet veranderen.

    Ik weet dat het niet echt een superprobleem is maar het kan handig zijn:

    Kan er niet iets komen dat je je geboortedatum invoert en dat dan automatisch je leeftijd wordt veranderd?

    P.S. als je niet snapt wat ik bedoel ga dan maar naar je instellingen ;D

    handigg jah


    ' niks is wat het zijn moet '

    mwaw zo erg is het toch niet om hem te veranderen? >.<


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mwaw zo erg is het toch niet om hem te veranderen? >.<
    Maar het kan wel handig zijn

    Ik vind het eigenlijk niet echt zo. Like, je weet toch dat je verjaard bent en dan verander je sowieso je leeftijd. Op Quizlet weet toch bijna iedereen dat je zo je leeftijd zelf moet veranderen.

    Tegen, het is onnodig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Er zijn mensen die 1 zijn, andere zijn - en weer andere zijn 99, niet iedereen wil zijn leeftijd zeggen.

    Ik vind het persoonlijk een beetje onnuttig.
    Het is toch maar een kleine moeite om die te veranderen?

    Er zijn mensen die 1 zijn, andere zijn - en weer andere zijn 99, niet iedereen wil zijn leeftijd zeggen.
    Je hebt gelijk..

    Nee, er zijn velen die een valse leeftijd zetten omdat niet iedereen er achter mag komen hoe 'oud' of 'jong' ze zijn. Bv. ik! =E


    You'll never dream alone. <3

    Het zou wel handig zijn, maar ik vind het op deze manier ook wel kunnen het is inderdaad een kleine moeite.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het onnodig. Je bent maar 1x per jaar jarig en zoveel werk is het niet om het te veranderen.


    I am an idiot, I move.

    Ik zou het wel handig vinden.
    En dan ook dat mensen kunnen kiezen of hun leeftijd privé is of niet, want ik word gek van die mensen die zogezegt 1 of 99 jaar oud zijn -.-.


    Let the Night embrace you

    Ik vind het eigenlijk niet echt zo. Like, je weet toch dat je verjaard bent en dan verander je sowieso je leeftijd. Op Quizlet weet toch bijna iedereen dat je zo je leeftijd zelf moet veranderen.


    ghehe, ik wist dat niet (cat)


    -

    Ik vind het niet echt nodig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Tegen.
    Zoveel werk is het niet.


    -