• Waar let jij op bij het lezen van quizzen. Als je dat überhaupt doet.

    Wat vind jij wel of niet fijn bij het lezen van quizzen.


    Dit is handig voor mij en ook misschien voor anderen.

    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik snap je vraag niet xD


    You can never wear to much black

    Ik haat spellingsfouten, ook al doe ik dat ook wel eens, ik haat het om een quiz te lezen met veel spellingsfouten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Spelling, leestekens (heel veel gebruiken geen aanhalingstekens,= fucking irritant xD), schrijfstijl, logische opbouw.
    Jmmr genoeg mist vaak 1-2 van bovenstaande bij quizen, dus ik maak er nooit zo veel xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Welpje schreef:
    Ik snap je vraag niet xD


    Het is de bedoeling dat je vertelt waar je op let of wat je niet fijn vind om te lezen bij quizzen.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik zelf haat het als er heel de tijd spaties tussen zitten of overdreven spelfouten, dat leest zo vaag.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Niamh schreef:
    Ik zelf haat het als er heel de tijd spaties tussen zitten of overdreven spelfouten, dat leest zo vaag.

    Die met enters enzo, ligt aan Quizlet zelf, en ja ik moet je zeggen dat ik ook zat word van het vel scrollen maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik hou niet van overdreven veel van die smilies (of hoe je het ook noemt). Spellingsfouten zijn nog niet zo erg (maak er zelf vast ook) maar geen compleet verkeerd taaltje.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    mo0nXlo0n schreef:
    Spelling, leestekens (heel veel gebruiken geen aanhalingstekens,= fucking irritant xD), schrijfstijl, logische opbouw.
    Jmmr genoeg mist vaak 1-2 van bovenstaande bij quizen, dus ik maak er nooit zo veel xD


    Mee eens.


    We can only learn to love by loving.

    Dreamcatcher schreef:
    Ik hou niet van overdreven veel van die smilies (of hoe je het ook noemt). Spellingsfouten zijn nog niet zo erg (maak er zelf vast ook) maar geen compleet verkeerd taaltje.


    Ja, dat vind ik ook niet fijn. Maar als je er dan een stuk of 15 hebt gelezen met zo'n taaltje dan wen je er vanzelf aan.
    (Ik ben echt quiz lees verslaafd.)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    No smileys, veel leestekens enzoooo.

    spellingsfouten
    schrijfstijl
    leestekens gebruik of hoe je ook zeggen moet...

    uhm.. dat was het zo ongeveer....(A)

    ik wil niet racistisch overkomen ofzo maar ik ben nederlands en als ik dan van die belgische quizzen lees vind ik dat ook wel irritant hoor :P


    Bill is lekker.

    Heel veel smileys, breezer taal, als je het zeggen in de vorm van jij: doet, of in de vorm van kleuren (dus dat alles wat gezegd wordt, in kleuren wordt weergeven, en niet in aanhalingstekens).


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    Heel veel smileys, breezer taal, als je het zeggen in de vorm van jij: doet, of in de vorm van kleuren (dus dat alles wat gezegd wordt, in kleuren wordt weergeven, en niet in aanhalingstekens).


    Dat heb ik ook, als ze kleuren gebruiken vind ik het ook vervelend, want dan moet je heel de tijd gaan denken welke kleuren er bij wie hoort.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Niamh schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook, als ze kleuren gebruiken vind ik het ook vervelend, want dan moet je heel de tijd gaan denken welke kleuren er bij wie hoort.

    Inderdaad :'D. En het wordt zo overzichtelijk. En ook als de hele quiz in center is geschreven, dan zijn de letters al extra klein, en dan ook nog eens met kleur. Dat valt helemaal niet meer te lezen.


    rules don't stop me