• Allereerst, dit is geen spelfout. c:



    Zoals sommigen van jullie al wel weten, heeft mijn opa een volière en is het kweek seizoen nu aan de gang. We hebben dus jonge vogeltjes en de eersten zijn nu uitgevlogen, wat mij de perfecte gelegenheid geeft om een nieuw topic aan te maken, om het verloop van hun levens tot nu toe eens te tonen!










    Ik voel me ergens wel een beetje als een soort trotse mama, omdat ze nu aan het uitvliegen zijn (ook al hebben ze niet zo graag dat ik ze vast houd :'D). We hebben dit jaar wat moeilijkheden gehad, omdat er in de eerste plaats maar heel weinig jongen zijn uitgekomen en omdat er ook een groot deel het niet overleefd heeft. Het meeste valt jammer genoeg toe te schrijven aan het slechte weer. (er zijn maar 4 van de 10 jongen die het gehaald hebben) Daarnaast is mijn opa ook niet zo goed te been en als ik niet ga helpen, gebeurt er eigenlijk niet veel. We hebben al een paar keer gezegd dat hij er mee moet stoppen, maar luisteren doen ze natuurlijk niet...
    In ieder geval ben ik heel blij met deze schatjes. ^^


    What would Emma do?

    Aww, hoe schattig (: Echt leuk om te zien!
    Wel jammer dat zoveel vogeltjes het niet gehaald hebben :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kan begrijpen dat je een soort trotse mama voelt, je hebt ze toch uit hun ei zien komen en zien groeien.
    Ik weet niet hoe ik dit anders moet zeggen, maar gecondoleerd met de jongen die het niet hebben gered. Wat lief dat jij hem helpt en jammer dat hij niet naar jullie wil luisteren.


    Physics is awesome

    Aaaah, wat een schatjes! Echt speciaal om ze zo te zien opgroeien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kelmeckis schreef:
    Ik kan begrijpen dat je een soort trotse mama voelt, je hebt ze toch uit hun ei zien komen en zien groeien.
    Ik weet niet hoe ik dit anders moet zeggen, maar gecondoleerd met de jongen die het niet hebben gered. Wat lief dat jij hem helpt en jammer dat hij niet naar jullie wil luisteren.


    Het probleem is dat hij de eieren niet gaat halen uit de nesten. Ze moeten vervangen worden door die plastieken. Dan zijn de hongen even groot als ze geboren worden en hebben ze gelijke kansen. Als dat wad gebeurd hadden zeker nog twee extra het gehaald. En ik denk misschien nog een of twee als hij het hok sneller had uitgekuist. Pfff ...


    What would Emma do?

    Wat ontzettend lief! En het was inderdaad zulk raar weer, steeds. Toch fijn dat er 4 zijn die het wel overleefd hebben.
    Vind trouwens je nagellak erg leuk, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Och, die foto van de eerste dag vind ik gewoon te lief, die pluisjes en dan dat hoofdje omhoog <3
    En hoe noemen de 4 tot nu toe? :D


    If nature calls, you answer

    Namen hebben ze niet. We zitten met meer dan twintig vogels. :'D De witte met het zwarte vlekje mag wel een naam krijgen. Die is herkenbaar.


    What would Emma do?

    jaja die foto's herken ik van ergens. Je moet ze nu wel een naam geven he.... Ik dacht zo Steve, Buck, Clint en Tony :)

    CaptinaAmerica schreef:
    jaja die foto's herken ik van ergens. Je moet ze nu wel een naam geven he.... Ik dacht zo Steve, Buck, Clint en Tony :)


    Perfecte namen ;) Maar vergeet Jeremy ni he :D
    Oeps, had niet gezien dat je Clint al had :p

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 13:58 ]


    If nature calls, you answer

    Buck, in plaats van Bucky? Ik ben teleurgesteld in jullie. :'D

    De vogeltjes hebben trouwens hun eerst nachtje buiten hun nest geslapen. ^^ Dan gaan ze met z'n allen in een groepje zitten om het warm te hebben. Zo cute. c:


    What would Emma do?

    Wat leuk voor je! (:
    Ik zou heel graag willen zeggen dat ze er super schattig uitzien, maar ik ben een beetje bang van vogels, haha. Maar ik ben alleszins wel blij voor je dat je dit van dichtbij kan zien. Ik denk dat het een hele speciale ervaring is. Uiteraard wel jammer dat er zo weinig vogeltjes het hebben gehaald. Ik ben zelf een hele grote dierenvriend dus ik snap best dat dit wel een grote teleurstelling moet zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.