• Hooi!
    Deze week hebben we uitwisseling met Duitsers, en zijn ze hier. We trekken nu pas iets van twee dagen met ze op, en is echt heel gezellig. Maar we communiceren dus in het engels en duits. En nu, denk ik in het engels. En als ik dan iets wil zeggen tegen nederlandse vriendin, praat ik engels. Het is best vreemd hoe snel je je soms aan kunt passen! Hebben jullie dat ook wel eens ervaren? (nerd)


    it's cool to know nothing.

    Hahah all the time x]. Maar tof dat het zo gezellig is


    Wie du mir, so ich dir.

    regelmatig xD

    fijn dat jullie het zo gezellig hebben


    muziek altijd overal

    op vakantie xd


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik denk bijna altijd in het engels. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    uhu:)
    Mijn zusje heeft nu ook uitwisselingxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Soms weet kan ik niet op een woord komen en dn weet ik het wel in het engels en niet in het NLs x_X
    hoezo Amerikanisering?


    BAM!

    Ja. (:
    Toen ik in Spanje was praatte ik steeds Duits. >_<


    When I thought he was mine she caught him by the mouth.

    ja of ik weet wel een woord in het duits maar niet in het engels. of heb ik dat al getypt? XD


    it's cool to know nothing.

    ja, maar dat heb ik met accenten, niet met talen :3
    alhoewel ik soms een engelsdenkende vis ben n_n'


    All was well.

    Dat is typisch dat komt gewoon omdat je gewent bent van Engels te praten en dan ga je dat helemaal overnemen.


    Innocence.

    Dat doe ik altijd met wat vriendinnen opschool maar wij praten heel melig verlept engels =']


    We can only learn to love by loving.

    Ik hoop dat ik mij goed kan aanpaasen als ik in amerika zit


    Your Butt is Mine!

    Ja, en dan nog in iets ergere vorm dan jij. Toen ik 7 was en voor een lange periode naar de Filippijnen ging (half jaar, ivm familiezaken) en daar de hoofdtaal leerde, had ik niet door dat ik er zo intensief mee bezig was dat ik Nederlands gewoon vergat. Toen ik terugkwam naar Nederland en opa en oma ons ophaalden wilde ik zo graag dat ik Nederlands kon maar ik was het gewoon kwijt. Het duurde even voor ik het weer had opgepikt...


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms weet kan ik niet op een woord komen en dn weet ik het wel in het engels en niet in het NLs x_X
    hoezo Amerikanisering?

    Haha, heb ik soms ook. ._.

    Dat had ik gister bij Starbucks xD Ze praten daar half Engels
    En ik denk van in het Engels, want ik krijg voornamelijk in het Engels les.
    EN WIJ HEBBEN OOK EEN UITWISSELING MET DUITSLAND O.o 20 april komen ze hier voor een week ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.