• Hello!

    Ik koop ontzettend veel spellen bij Big Fish Games en zo nu en dan krijg ik coupons voor een gratis spel. Zelf koop ik alleen Collector Editions, dus ik heb er niet zo bijster veel aan. Nu dacht ik dat ik iemand van jullie er blij mee kon maken. Meedoen aan deze actie is ontzettend simpel, vind ik dan. Surf naar Big Fish Games en kijk welke spellen je leuk vindt. Maak van deze spellen een Top-5 en zet een link naar die Top-5 in het topic. Uit alle inzendingen zal ik dan een winnaar kiezen. Let op: als je wint, heb je een Big Fish Games account nodig, anders kan je de code niet inwisselen en no worries, een account maken is gratis c;
    De code werkt alleen voor Standard Editions, dus géén Collectors Editions.

    Dus, waar wacht je nog op? Zoek een aantal spellen uit en wie weet maak ik jou blij met een spel uit jouw Top-5!

    Meedoen kan tot 1 februari 23:59.


    Deelnemers:
    - lovelyreads
    - KyloRen
    - Laleah
    - Sensate
    - maIum
    - Nippon
    - rocksanne
    - JamesPotter
    - Sempre

    NOTE: Na deze winactie, zal ik in ditzelfde topic nog wat codes verloten, zodra ik er meer heb c;

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Dat is echt een leuk initiatief, Erieka! (: Alleen speel ik nooit games, dus ik laat dit even aan me voorbijgaan. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dat is echt een leuk initiatief, Erieka! (: Alleen speel ik nooit games, dus ik laat dit even aan me voorbijgaan. ^^


    Ah, dat kan ook (;


    26 - 02 - '16

    Mooi initiatief, Erieka!


    16 - 09 - '17

    Wat ontzettend leuk dat je een game wilt weggeven!
    Ik ben zelf gek op Hidden Object-games (met name de scary en spooky ones), dus ik dacht: ach ja, waarom niet? :) Hier dus mijn top 5:

    1 - Mystery Case Files: Escape from Ravenhearst
    2 - Brink of Consciousness: Dorian Gray Syndrome
    3 - Phantasmat
    4 - Shiver: Vanishing Hitchhiker
    5 - Dark Parables: The Final Cinderella

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 13:34 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Wat ontzettend leuk dat je een game wilt weggeven!
    Ik ben zelf gek op Hidden Object-games (met name de scary en spooky ones), dus ik dacht: ach ja, waarom niet? :) Hier dus mijn top 5:

    1 - Haunted Halls: Green Hills Sanitarium
    2 - Brink of Consciousness: Dorian Gray Syndrome
    3 - Phantasmat
    4 - Shiver: Vanishing Hitchhiker
    5 - Dark Parables: The Final Cinderella


    Ah ik zie er twee van Eipix Games tussen staan. Goede keus! Ik zet je in de lijst c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ah ik zie er twee van Eipix Games tussen staan. Goede keus! Ik zet je in de lijst c;


    Thanks! Ik heb de eerste wel aangepast, kwam net eentje tegen die me net wat spannender leek! ;)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    OMG DIT MAAKT ME ZO GELUKKIG! Ik ben echt helemaal gek op van die Big Fish spellen. :'D Ik speel altijd farm frenzy spelletjes. Ik heb er nog nooit een kunnen kopen, altijd die gratis trials. :') Ik ga spelletjes uitproberen en een lijstje opstellen.


    What would Emma do?

    1. A Vampire Tale
    2. Mystery Case Files: Ravenhearst Unlocked
    3. Mystery Case Files: Key to Ravenhearst
    4. Dark Parables: The Red Riding Hood Sisters
    5. Echoes of the Past: Wolf Healer

    Kende die hele site niet eens, maar ik vind het type spellen die de site aanbied altijd heel ontspannend, dus waarom ook niet. (:

    KyloRen schreef:
    1. A Vampire Tale
    2. Mystery Case Files: Ravenhearst Unlocked
    3. Mystery Case Files: Key to Ravenhearst
    4. Dark Parables: The Red Riding Hood Sisters
    5. Echoes of the Past: Wolf Healer

    Kende die hele site niet eens, maar ik vind het type spellen die de site aanbied altijd heel ontspannend, dus waarom ook niet. (:


    Die 2e en 3e heb ik allebei gespeeld. Goede keus c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Die 2e en 3e heb ik allebei gespeeld. Goede keus c;

    Nice! Ik heb eigenlijk gewoon een beetje naar de wat duisterdere spellen gekeken. Daar ben ik natuurlijk wel van haha.

    Wauw, ik dacht dat ik de enige was die die spellen speelde XD Maar ik vind de Big Fish Games nu wat minder uitdagend nu omdat ik alleen maar Nancy Drew spellen speel XD
    Vooral de eerste vond ik doodeng XD

    Dus vandaar mijn lijstje:
    1. Nancy Drew - Shadow at the Water's edge
    2. Nancy Drew - Ghost of Thornton Hall
    3. Nancy Drew - Tomb of the Lost Queen
    4.Nancy Drew - The Haunting of Castle Malloy
    5.Nancy Drew - Curse of Blackmoor Manor

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 14:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh, wat leuk. Ik ken de site niet, maar ik ga er toch eens kijken en misschien dat ik ook meedoe.c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    Wauw, ik dacht dat ik de enige was die die spellen speelde XD Maar ik vind de Big Fish Games nu wat minder uitdagend nu omdat ik alleen maar Nancy Drew spellen speel XD
    Vooral de eerste vond ik doodeng XD

    Dus vandaar mijn lijstje:
    1. Nancy Drew - Shadow at the Water's edge
    2. Nancy Drew - Ghost of Thornton Hall
    3. Nancy Drew - Tomb of the Lost Queen
    4.Nancy Drew - The Haunting of Castle Malloy
    5.Nancy Drew - Curse of Blackmoor Manor


    Daar heb ik er ooit ook een van gespeeld, Ghost of Thornton Hall geloof ik, maar ik vond het niet zo geweldig. Ik ging namelijk dood en alles moest overnieuw :c


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Daar heb ik er ooit ook een van gespeeld, Ghost of Thornton Hall geloof ik, maar ik vond het niet zo geweldig. Ik ging namelijk dood en alles moest overnieuw :c


    hahah je moet tussendoor ook opslaan en je kan altijd second chance doen. Maar als je een walkthrough gebruikt dan kom je er uiteindelijk wel uit. Maar ghost of thornton hall is ook best pittig. Ik was begonnen met Ghost dogs of huppeldepup lake. Daar ben je op jezelf en is er echt weinig kans dat je doodgaat. Het is wel heel moeilijk soms om te bepalen wat je allemaal moet doen, maar dan moet je er een walkthrough bij houden. Dus dat raad ik wel aan ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Maia (mijn zus Tortura) koopt altijd van zulke zoekspellen, dus we hebben hier dan tevens een boel thuis liggen. Het zou alleen fijn zijn als er ook wat van mij was haha. Zal er zo eens op kijken en invullen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.