• Hallo lieve mensen, ik ben een soort van weer terug met een nieuwe RP!

    Ik heb net donderdag en vrijdag de Harry Potter films gezien dus ik ben nog totally fangirl van de films, daarom heb ik een Harry Potter RPG bedacht! Ik zou graag jullie meningen willen ontvangen.

    Het idee: Na de dood van Carlo (1994-1995) werd het toernooi opnieuw afgeschaft, ook al kon niemand zijn dood van te voren raden. Het Ministerie van Toverkunst (Engels: Ministry of Magic) heeft na uitbundig overleg het verbod op de spelen toch weer ingesteld en de spelen werden slechts een herinnering. Toch, na een halve eeuw, willen de schoolhoofden het opnieuw proberen. Dit maal zullen de zeventien jaar oude leerlingen niet alleen zijn, maar zou een klein groepje van vier leerlingen getrokken worden. De leerlingen van Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus Pocus, Beauxbatons Academie voor Toverkunst en Klammfels Instituut zullen zich verzamelen op Zweinstein, waar de trekking zich zou afspelen.

    Doe jij mee?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Oehh lijkt me heel leuk, ik heb nog nooit een RPG gezien waar het verhaal over de toernooi van HP gaat.

    heel leuk idee!

    Ik zou graag mee doen ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.