• Ik heb dus een probleem.


    Mijn 'ex' heeft het een maand geleden uitgemaakt.. en daar was ik best wel boos om..


    maar gisteren toen ik online kwam op msn.. werd ik door zijn vriend aangesproken.. dat hij me terug wou.. en dat hij me mist.. en zow..


    en dus gingen we naar buiten om het uit te praten en zow.. en nu heb k dus weer met hem.. Hij zei dat hij het had uit gemaakt omdat hij deprie was.. en hij wou niet dat ik daardoor dacht dat hij me niet meer leuk zou vinden dus hij maakte het uit.. dus een beetje voor mijn eigen best wil..


    Ik voel heel veel voor hem en hij ook voor mij blijkbaar.

    maar ik ben gewoon heel bang voor de reactie van mijn ouders.. want ik heb nu tegen hun gelogen dat ik niet met hem heb.. maar ik ben egt bang om het wel te zeggen..


    wat moet ik doen??


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Huney.. gewoon zeggen, waarheid houd het langst vol.. besides It's your life..
    ookal vind ik nick nog steeds zwak :x
    Aan de andere kant ook weer heel lief van hem.. Naja dunno, Ik was er niet bij.. Zolang jullie maar happy zijn ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik weet niet.. want dan zegt mijn moeder van: waarom heb je het niet eerlijk gezegt en zow.. en nu kan ik het tog ff niet zeggen ze is aant dansne xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    waarom zou je het in de eerste plaats niet zeggen? moeilijke ouders?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    neej mijn moeder zei al tegen mij dat ik niet opnieuw met hem moet nemen.. en daarom ben ik dus bang voor haar reactie.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    neej mijn moeder zei al tegen mij dat ik niet opnieuw met hem moet nemen.. en daarom ben ik dus bang voor haar reactie.

    maar daar moet je je toch niets van aantrekken? als jij gelukkig bent is dat toch het belangrijkst? :') dat zal je moeder ook wel inzien, hoor. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    gewoon zeggen.
    Je ouders mogen jou liefdesleven niet verpesten. En dat doen ze ook vast niet ;)
    Jij beslist, niet zij.

    eerlijk zijn is het beste meis


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    dankje wel mensen.. maar het is niet zow makkelijk om het tegen me ma te zeggen :S

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Als je ouders redelijke mensen zijn, begrijpen ze dat vast wel. Het is toch normaal dat je eens een vriendje hebt?

    nou ik heb het verteld.. en ze waren niet eens boos.. ze moesten lachen om hoe ik reageerde..

    Xx

    slotje aub


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3