• Van wat hebben jullie het meeste schrik ?

    - Ik van spinnen !
    zelfs de kleinste,
    ik gil en spring op alles als ik er 1 zie..
    ik kan er niet aandoen.
    ik moet er echt niks van weten
    het zijn zo een vieze beesten !


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik kan niet tegen warme melk:O, maar ik ben er niet bang vanxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    bij mij zat er laatst één op de spiegel in de badkamer, ik gelijk helemaal schrikken. paps heeft me toen gered. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Van vliegtuigen >.<
    Heb er nog nooit ingezeten, maar als er eentje passeert ben ik zooo bang dat hij zal neerstorten.
    En ben ook wel een beetje bang van spinnen. Maar enkel van die grote, die kleine zijn leuk (;


    Never run out of reasons to smile...

    Van vliegtuigen >.<
    Heb er nog nooit ingezeten, maar als er eentje passeert ben ik zooo bang dat hij zal neerstorten.
    En ben ook wel een beetje bang van spinnen. Maar enkel van die grote, die kleine zijn leuk (;

    weet je wel hoe klein de kans is dat een vliegtuig neerstort? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    bij mij zat er laatst één op de spiegel in de badkamer, ik gelijk helemaal schrikken. paps heeft me toen gered. n_n
    bij ons zat er zo eens 1 in bad, maar zo echt ene grote ! en dat was dus 's morgends en toen heeft men broer die dood gedaan en dat kraakte zo super hard
    iewl !


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)bij ons zat er zo eens 1 in bad, maar zo echt ene grote ! en dat was dus 's morgends en toen heeft men broer die dood gedaan en dat kraakte zo super hard
    iewl !

    iewollll o_o
    je zou dur maar op gaan zitten en dat ie dán kraakt. :o hoe walgelijk kan iets zijn keinders. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    iewollll o_o
    je zou dur maar op gaan zitten en dat ie dán kraakt. :o hoe walgelijk kan iets zijn keinders. x'D

    ik mag er niet aandenken, moest ik erop zitten zou ik die broek ofzo meteen weggooien ! (':


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    ik mag er niet aandenken, moest ik erop zitten zou ik die broek ofzo meteen weggooien ! (':

    of gewoon gelijk helemaal schoon gaan schrobben met alle schoonmaakmiddeltjes die in de kast staan en pas weer aantrekken als ik zeker weet dattie helemaal schoon is. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    of gewoon gelijk helemaal schoon gaan schrobben met alle schoonmaakmiddeltjes die in de kast staan en pas weer aantrekken als ik zeker weet dattie helemaal schoon is. :')

    haha ik zou gewoon eerst naar de winkel gaan, zien of ze nog dezelfde broek hebben, en als ze het hebben gewoon een nieuwe kopen en die andere weggooien anders ja, de schoonmaakmiddeltjes :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    haha ik zou gewoon eerst naar de winkel gaan, zien of ze nog dezelfde broek hebben, en als ze het hebben gewoon een nieuwe kopen en die andere weggooien anders ja, de schoonmaakmiddeltjes :p

    maar dan laat je de spinnen winnen! :o dan ga je veel geld uitgeven alleen maar door zo'n stomme spin. ik zou meteen naar de schoonmaakmiddeltjes stuiven. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    maar dan laat je de spinnen winnen! :o dan ga je veel geld uitgeven alleen maar door zo'n stomme spin. ik zou meteen naar de schoonmaakmiddeltjes stuiven. :'D

    haha maarrrr ..
    je moet ook betalen voor die middeltjes hé xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    haha maarrrr ..
    je moet ook betalen voor die middeltjes hé xD

    jaa da's waar. :o maar dat betaalt mn mams. ik niet. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    jaa da's waar. :o maar dat betaalt mn mams. ik niet. :'D
    wel je kan dan even goed geld vragen aan haar en dan om een broek gaan ? xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)wel je kan dan even goed geld vragen aan haar en dan om een broek gaan ? xD

    maar ze geeft me vast geen geld voor een nieuwe broek omdat ik op een spin heb gezeten.. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    maar ze geeft me vast geen geld voor een nieuwe broek omdat ik op een spin heb gezeten.. n_n
    maar dat zeg je dan toch gewoon niet ? xD
    zeg gewoon dat je broek te klein is of .. dat je gewoon dringend wat nieuwe spulletjes nodig hebt :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.