• Hoi.
    Ik had dus een idee. Een suggestie, zo zeg maar. Stel je voor:
    Je bent de naam van een vriendin kwijt, de nickname dan wel op Quizlet hé. En je denkt en denkt maar na maar vind haar nickname niet. Wát nu? De oplossing: Als we nou eens op de naam van die persoon konden zoeken? Op zijn/haar échte naam?
    X.

    Ik zeg niks tegen jou.
    Want jij zegt dat ik naar poep ruik.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    da's wel een goeie, ja. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    en dan vullen ze dingen in als 'opa' enzo, ben je er ook niets mee. trouwens er zullen wel meerdere mensen hier zijn die Annelies ofzo noemen, moet je weer tussen die hele waslijst zoeken :3


    All was well.

    Voor, maar je krijgt dan wel weer gekloot dat mensen een andere naam verzinnen.

    Ik ben voor. Het zou wel handig zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Meestal als het een vriendin is weet je wel of ze zichzelf nu 'Opa' of 'Oma' noemde (':

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee. ^^


    Listen to what we're not saying..

    Eh, ik dacht dat dat er al was. ._.

    ik denk dat veel mensen hun echte naam niet goed zullen invullen.

    Agree.


    Innocence.

    een heleboel mensen hebben hun echte naam niet staan..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Tegen, vele hebben hun echte naam niet staan en je krijgt er meerdere want niet iedereen hier heeft een andere naam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik denk dat veel mensen hun echte naam niet goed zullen invullen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meestal als het een vriendin is weet je wel of ze zichzelf nu 'Opa' of 'Oma' noemde (':
    Maar dan weet je de nickname toch ook nog wel?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Edit;
    Tegen, vele zullen hun echte naam niet invullen en dus kom je nog niet verder. Je kan tegenwoordig ook zoeken op oude gebruikersnamen, dat kan je altijd ook proberen. Als je het echt niet weet, wil een mod je heus wel verder helpen met zoeken. - als dat kan.