• Iemand zegt een zinnentje . Bv.
    Wat als je ontdekt dat je vader een moordenaar is .

    dan geeft iemand anders daar antwoord op en geeft ie een nieuw zinnetje XD
    XxXkyleenXxX(doeg)

    Wat als je ziet dat je zus (als je dat hebt) allemaal foto's van je heeft met een kruis er door heen...


    You'll never dream alone. <3

    oh alst goeie roddls zijn nix e(lol)
    ma ast slegt is beetjn kwaad:@

    wa zou je doen als je word bedrogn door je best friend?


    Ik zou heel boos worden. Maar ik zou zijn/haar verhaal aanhoren, waarom enzo.. En dan kijken of hij/zij nog een kans krijgt van moi of dat ze weg kan rotten.

    Wat zou je doen als je te horen kreeg, dat je ouders niet je echte ouders zijn?


    AAP

    Gillen en vragen waar me egte ouders zijn!

    wat zou ej doen als je kat kon praten?

    O My God :O

    Heel erg hard schrikken maar dan praten met haar, en vragen stellen hoe het is om in een kattenleven te leven X'D

    Wat zou je doen als je een prinses was ??


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik zou een kroontje van echte briljanten/diamanten laten maken op maat xD en tokio hotel boeken,zo dat ze voor mij en mijn vriendinnen mogen komen spelen,in het paleis xD

    of ik kan ook natuurlijk Th boeken en dat dan enkel en alleen Quizletters binnenmogen ofzo xD

    wat zou je doen als je de jongen waar je al zooo lang verliefd op bent,nu ineens homo blijkt te zijn !


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik zou denk ik op slag niet meer verliefd zijn XD

    wat zou je doen als je er achter kwam dat je school gister avond is afgefikt ^^ (ik weet het wel XD)

    whaha gillen dat ik heel lang nie naar school hoef (maar tis tog vakantie x])

    wat zou je doen als er geen cookies meer waren omdat ik die had opgegeten? (A) (srry ben melig)

    xx.

    Dan zou ik nieuwe cookies halen bij de supermarkt :p

    Wat zou je doen als je niet een dier mocht van je ouders maar hun eerst hadden beloofd dat het wel mocht? *langdradig, I know :)*

    ehm,,gewoon stiekem kopen >=D


    wat zou j edoen als je nu!!! dakloos was?

    Aj, Uhm. Misschien even gaan huilen want dat vind ik natuurlijk nie leuk xd. Naja uhm werk zoeken hé.

    wat zou je doen als (wzjda) iemand je wilt vermoorden?


    Love is in the air'<3

    Hem stout vinden xD

    wat zou je doen als bill homo blijkt te zijn?

    Ik zou hem accepteren zoals hij is ^^

    Wat zou je doen als Tom je opeens op bed gooit en hij met zijn handen onder je T-shitje gaat X3


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    meedoen met hem(lol) echt wel(lol) eerst vrgn: wa doe je?? enzo van alles en als ik hem echt vertrouw(wa ik doe) nou ja dan **we(A)

    wat zou je doen als bill zegt dat hij je lelijk vindt<,?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hem een bitchklap geven en zeggen (hoe lekker ik hem zelf ook vind) dat hij zelf de grootste griezel is die rondloopt;)



    Wat zou je doen: Als je je ouders samen betrapt.. in bed xD.!


    I want my bloody cheese now!^^

    Grof terug zijn en iets zeggen van 'ooit al eens in de spiegel gekeken, pinegel?'

    (ik vind hem helemaal niet lelijk maar ja, als mensen grof doen doe ik nou eenmaal grof terug (A))

    wat zou je doen als Georg je zou kussen?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Wat zou je doen: Als je je ouders samen betrapt.. in bed xD
    Heel rustig verder lopen naar de badkamer en daar overgeven zo nodig en dan op naar mijn kamer gaan... Ouders zijn ook maar mensen...Ze houden nog wel van elkaar:P

    Wat zou je doen als je op vakantie gaat en als je terug komt ziet dat je huis is weggevaagd (verbrand ofzo?)