• effe een vraagje , gaan jullie veel uit ?
    ik bedoel elke vrijdag ofzo ?
    ik ga echt noooito.O mijn uitgaansleven suckt echt xD maar niemand vraagt mij ooit mee dus mss ligt daar het probleem :P


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga soms graag uit, maar niet elk weekendxD Btw ik ben nu bankroet dusja..


    Get outta my head!

    Ik wil dus morge ng steeds uit xD
    Gha of we doen als een paar mensen die ik ken, we gaan eerst met de fiets naar het vat, om like 12 of half1 fso rijden we gewoon door naar itegem^^.

    >> Enkel ga ik dat nooit mogen van mijn oudjes><


    Get outta my head!

    (...)Gha of we doen als een paar mensen die ik ken, we gaan eerst met de fiets naar het vat, om like 12 of half1 fso rijden we gewoon door naar itegem^^.

    >> Enkel ga ik dat nooit mogen van mijn oudjes><

    'k zou zeggen we kunnen proberen, maar idd 'k denk niet da ons ouders da goed vinden =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ga ook maar heel soms uit
    (behalve met carnaval, toen was ik alle dage in maastrichtxD)
    maar ik kom ok alleen nog maar bij jeugddiscoteken naar binnen, want ik word in oktober pas 16.
    maar ik vind er ook niet veel aan, de jongens zijn niet mijn stijl, net als de muziek, ik vind biet niet heel lekker en hou dr ook niet van me te bezatten, en nouja gwn:P
    ik ga liever naar un fectival of un concert of zo:P
    daar zijn tenminste leuke jongens(6)(I(L) emo achtige boys:$:P)
    maar het is wel leuk, je moet gewoon je vriendinne dwinge uit te gaan! anders kom je maar naar mij toe, neem ik je op sleeptouxD

    haha het probleem is dat mijn vriendinne hun vriendje altijd meenemen ;D dus volgende keer ga'k meet jou mee xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik de zater heel vaak ^^

    (...)
    'k zou zeggen we kunnen proberen, maar idd 'k denk niet da ons ouders da goed vinden =='
    ik kon zelf ni maar ik had wel zin. Nadruk op had uiteindelijk is de zaterdag avond ng mee gevalle. Ik was blij dat ik aan de andere kant vn de tafel zat


    Your Butt is Mine!

    (...) ik kon zelf ni maar ik had wel zin. Nadruk op had uiteindelijk is de zaterdag avond ng mee gevalle. Ik was blij dat ik aan de andere kant vn de tafel zat
    Ohnee, wel op het vat vroegen ze nog of ik ee wou gaan naar balderhei, maar ik kon nie, want ene halfuur later zou mijn papa mij aan da vat komen halen!Ö terwijl da da vat megasaai was, en i kmocht al achterop de vlo mee nr balderhei rijde><


    Get outta my head!

    uhm 1 of 2 keer per maand?? XD

    x

    (...) ik kon zelf ni maar ik had wel zin. Nadruk op had uiteindelijk is de zaterdag avond ng mee gevalle. Ik was blij dat ik aan de andere kant vn de tafel zat
    We hebben ons zaterdag toch geamuseerd :D !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik haat uitgaan. Behalve schoolfeesten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ca va nog bij mij, ik ga soms wel eens uit met een paar vriendinnen naar de kathedraak in brugge, maar we gaan eerder naar balls zoals het Bal van Melle =S En deze week gaan we nu ook veel meer uit omdat we comenius project hebben en gaan we dus uit met de turken en slovenen xD


    But love's a malady without cure

    nehh ik heb dr totaal geen behoefte aan.

    Ik zit liever thuis, ik weet het ik ben saai :'D

    mja ik ben niet zo'mn uitgaans typje XD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind uitgaan echt superleuk ;p Maar hangt ervan waarheen. Want een discotheek die op fietsafstand zit is dodelijk saai. Maar degene die leuk zijn moeten we in een auto heen en mijn moeder of ouders van mn vriendinnen willen niet iedere week heen en weer rijden xD


    -

    (...)We hebben ons zaterdag toch geamuseerd :D !
    oja het was geweldig toen ik thuis kwam ^^
    Seel + Skitt + MSN = geniaal
    I love you<3.


    Your Butt is Mine!

    Niet zo veel meer de laatste tijd. De vrijdag ga ik gaan werken en de zaterdag ben ik echt lui, dus meestal geen zin. En dan komen er gewoon wat vrienden langs ofso.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right