• Ik heb toestemming van Scandal om aanvragen te weigeren.




    Word nog aangepast binnen kort :)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 19:04 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Nog in bewerking btw


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Zou je een cover willen maken voor mijn story 'GAIA'? Het is voor SOTY. Als je zo nog een lijstje hebt wat ingevuld moet worden, dan zal ik dat nog doen c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb het topic nog niet open, dus zal je even moeten wachten voordat ik alles op orde heb.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Ik heb het topic nog niet open, dus zal je even moeten wachten voordat ik alles op orde heb.


    Is prima.


    26 - 02 - '16

    Mijn covershop is open. Lees goed de regels door voor dat je een aanvraag doet!!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 17:24 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Bedoel je met beschrijving, de beschrijving van het verhaal of iets anders?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Bedoel je met beschrijving, de beschrijving van het verhaal of iets anders?


    De beschrijving van het verhaal ja.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel: GAIA (of je het geheel in grote letters doet, of alleen met een hoofdletter en voor de rest kleinere letters weet ik niet. Doe maar wat mooier is) Lettertype: Vanadine Als je iets kan vinden wat iets dikker is en mooier past, mag dat ook, maar wel graag een beetje in deze stijl.
    Wel of geen username: Ik wil geen username erop, maar wel mijn eigen naam: Erieka. Graag wat kleiner dan de titel. Graag wil ik mijn naam in een krullend lettertype zoals deze: klik
    Beschrijving:

    Het zou je maar overkomen. Je bent een jonge professor en je hebt vele dingen gezien die anderen nooit zouden geloven. Je kan er met niemand over praten, niemand gelooft je en iedereen lacht je uit. Dit is het verhaal van Gaia. Niemand gelooft haar, waardoor ze aan zichzelf twijfelt. Hierdoor doet ze haar best alles te ontkennen wat ze ooit gezien heeft. Lang houdt ze het niet vol. Er wordt een mysterieus pakket bezorgd. Het bevat een artefact met een brief, uit een andere wereld. Ze onderzoekt het en dan beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Ze kan niet langer ontkennen dat er meer is dan alle anderen willen zien. Dit wordt bevestigd als ze meegezogen wordt naar een wereld waar ze nooit van heeft gehoord. De wereld kent geen zuurstof, maar een bijzondere energie waar iedereen zijn kracht uit haalt. Er breekt een crisis uit in de wereld en Gaia moet het oplossen. Dit alles terwijl ze zich uit een gepland huwelijk moet redden, die haar mogelijk aan deze wereld vastbindt. Zal ze ooit terug kunnen naar haar eigen wereld?
    Kort samengevat: Ze komt in een fantasiewereld terecht en moet daar een crisis oplossen.
    Foto's: Graag als achtergrond een van deze foto's: 1, 2
    Verder wil ik er een jonge vrouw op met opvallende ogen en een soort bob-achtig kapsel zoals dit
    Sfeer: Fantasierijk, dramatisch
    Horizontaal / Verticaal: Het liefst verticaal
    Extra's: Flikken Maastricht


    Dit is overigens een link naar de story, mocht je een impressie willen van het verhaal.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 17:44 ]


    26 - 02 - '16

    Titel: Mijn geheim
    Wel of geen username: Geen username op de cover
    Beschrijving:

    Ravenna begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein en verwacht een geen rustig jaar, mede dankzij haar zelf. Ze doet haar best om goeie cijfers te halen en goeie grappen uit te halen. Totdat er vijf Zwadderaars een zogenaamde grap met haar uithalen en dan gebeurt er iets onverwacht. Daarna weet Ravenna niet voor wie ze banger is, de Zwadderaars of zichzelf. Haar beste vriend, Albus Potter en haar beste vriendin Lenora Winhtrop weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat. Rowan Byrne, haar broer en Scorpius Malfoy, haar andere beste vriend en vrienden weten van niks. Iets wat Ravenna graag zo wil houden.

    Foto's:


    (Het liefst deze foto, maar ik heb ook nog een idee voor een meisje dat staat als dat beter uit komt. Ik heb ook nog andere foto's van meisjes die zitten)


    (Het geeft weer wat ik wil, maar de tas is overbodig, zeg maar. Wil je het weten als je een foto met een staand meisje wil? Want ik ga nog op zoek naar een andere/beter foto)


    (Als je deze niet kan/wil gebruiken, mag je ook een andere foto van Zweinstein gebruiken zolang het maar net zoals deze een foto is van Zweinstein s'avonds)

    Sfeer: Donker en geheimzinnig
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Extra's: Bij Melissa's Covershop heb ik ook een aanvraag gedaan en Melissa heeft de cover al gemaakt, twee om precies te zijn. Alleen zijn ze anders geworden dan ik had verwacht dus vandaar dat ik bij jou ook een aanvraag doe. Ik kan begrijpen dat je om deze reden de aanvraag weigert, maar ik wilde wel eerlijk tegen je zijn.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 17:46 ]


    Physics is awesome

    Eshkeri schreef:
    Titel: GAIA (of je het geheel in grote letters doet, of alleen met een hoofdletter en voor de rest kleinere letters weet ik niet. Doe maar wat mooier is) Lettertype: Vanadine Als je iets kan vinden wat iets dikker is en mooier past, mag dat ook, maar wel graag een beetje in deze stijl.
    Wel of geen username: Ik wil geen username erop, maar wel mijn eigen naam: Erieka. Graag wat kleiner dan de titel. Graag wil ik mijn naam in een krullend lettertype zoals deze: klik
    Beschrijving:
    Het zou je maar overkomen. Je bent een jonge professor en je hebt vele dingen gezien die anderen nooit zouden geloven. Je kan er met niemand over praten, niemand gelooft je en iedereen lacht je uit. Dit is het verhaal van Gaia. Niemand gelooft haar, waardoor ze aan zichzelf twijfelt. Hierdoor doet ze haar best alles te ontkennen wat ze ooit gezien heeft. Lang houdt ze het niet vol. Er wordt een mysterieus pakket bezorgd. Het bevat een artefact met een brief, uit een andere wereld. Ze onderzoekt het en dan beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Ze kan niet langer ontkennen dat er meer is dan alle anderen willen zien. Dit wordt bevestigd als ze meegezogen wordt naar een wereld waar ze nooit van heeft gehoord. De wereld kent geen zuurstof, maar een bijzondere energie waar iedereen zijn kracht uit haalt. Er breekt een crisis uit in de wereld en Gaia moet het oplossen. Dit alles terwijl ze zich uit een gepland huwelijk moet redden, die haar mogelijk aan deze wereld vastbindt. Zal ze ooit terug kunnen naar haar eigen wereld?
    Kort samengevat: Ze komt in een fantasiewereld terecht en moet daar een crisis oplossen.
    Foto's: Graag als achtergrond een van deze foto's: 1, 2
    Verder wil ik er een jonge vrouw op met opvallende ogen en een soort bob-achtig kapsel zoals dit
    Sfeer: Fantasierijk, dramatisch
    Horizontaal / Verticaal: Het liefst verticaal
    Extra's: Flikken Maastricht


    Dit is overigens een link naar de story, mocht je een impressie willen van het verhaal.


    Je aanvraag is goedgekeurd. Kan ik gewoon de foto van het meisje gebruiken?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)

    Je aanvraag is goedgekeurd. Kan ik gewoon de foto van het meisje gebruiken?


    Of course (:


    26 - 02 - '16

    Kelmeckis schreef:
    Titel: Mijn geheim
    Wel of geen username: Geen username op de cover
    Beschrijving:
    Ravenna begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein en verwacht een geen rustig jaar, mede dankzij haar zelf. Ze doet haar best om goeie cijfers te halen en goeie grappen uit te halen. Totdat er vijf Zwadderaars een zogenaamde grap met haar uithalen en dan gebeurt er iets onverwacht. Daarna weet Ravenna niet voor wie ze banger is, de Zwadderaars of zichzelf. Haar beste vriend, Albus Potter en haar beste vriendin Lenora Winhtrop weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat. Rowan Byrne, haar broer en Scorpius Malfoy, haar andere beste vriend en vrienden weten van niks. Iets wat Ravenna graag zo wil houden.

    Foto's:


    (Het liefst deze foto, maar ik heb ook nog een idee voor een meisje dat staat als dat beter uit komt. Ik heb ook nog andere foto's van meisjes die zitten)


    (Het geeft weer wat ik wil, maar de tas is overbodig, zeg maar. Wil je het weten als je een foto met een staand meisje wil? Want ik ga nog op zoek naar een andere/beter foto)


    (Als je deze niet kan/wil gebruiken, mag je ook een andere foto van Zweinstein gebruiken zolang het maar net zoals deze een foto is van Zweinstein s'avonds)

    Sfeer: Donker en geheimzinnig
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Extra's: Bij Melissa's Covershop heb ik ook een aanvraag gedaan en Melissa heeft de cover al gemaakt, twee om precies te zijn. Alleen zijn ze anders geworden dan ik had verwacht dus vandaar dat ik bij jou ook een aanvraag doe. Ik kan begrijpen dat je om deze reden de aanvraag weigert, maar ik wilde wel eerlijk tegen je zijn.



    Je hebt de regels niet helemaal goed gelezen en je foto's zijn niet van hele goeie kwaliteit. Sorry!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik kan het zo misschien nog bijwerken. Ik moet nu eten, maar ik heb m'n best gedaan met proberen zo goed mogelijk in te vullen.

          Titel:
    'Hunter.' Je hoeft dit niet erop te zetten, aangezien het niet erg van belang is, maar als je dit erop wilt zetten is het ook goed.
          Wel of geen username:
    Geen, maar wel mijn schrijversnaam: Lucca.
          Beschrijving:
    Het is een 'Your choice' story (met de genre's actie en het bovennatuurlijke), wat inhoudt dat de lezer een eigen keuze heeft hoe het verhaal gaat met de keuzes die ik onderaan elke tekst zet. De lezer is een Jager die paranormale zaken aangaat en oplost. Het is afgeleidt van de serie 'Supernatural,' maar heeft mijn eigen fantasieën natuurlijk.
          Foto's:
    Het zijn er een boel, maar je hoeft ze natuurlijk niet allemaal erin te verwerken haha. Dat de vrouw (Alice Kelson, voor als je evt. eigen foto's wilt opzoeken) naar voren komt is voor mij het belangrijkste.
          Anti-Possession / Devil's Trap
          Dark stuff: O1, O2, O3, O4, O5,
          Personage: O1, O2, O3, O4,
          Sfeer:
    Een donkere en spannende sfeer. Misschien ietwat engs er doorheen gooien.
          Horizontaal / Verticaal:
    Verticaal.
          Extra's:
    Eh, mijn favoriete tv-shows zijn Supernatural en Will & Grace.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 18:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eshkeri schreef:
    Titel: GAIA (of je het geheel in grote letters doet, of alleen met een hoofdletter en voor de rest kleinere letters weet ik niet. Doe maar wat mooier is) Lettertype: Vanadine Als je iets kan vinden wat iets dikker is en mooier past, mag dat ook, maar wel graag een beetje in deze stijl.
    Wel of geen username: Ik wil geen username erop, maar wel mijn eigen naam: Erieka. Graag wat kleiner dan de titel. Graag wil ik mijn naam in een krullend lettertype zoals deze: klik
    Beschrijving:
    Het zou je maar overkomen. Je bent een jonge professor en je hebt vele dingen gezien die anderen nooit zouden geloven. Je kan er met niemand over praten, niemand gelooft je en iedereen lacht je uit. Dit is het verhaal van Gaia. Niemand gelooft haar, waardoor ze aan zichzelf twijfelt. Hierdoor doet ze haar best alles te ontkennen wat ze ooit gezien heeft. Lang houdt ze het niet vol. Er wordt een mysterieus pakket bezorgd. Het bevat een artefact met een brief, uit een andere wereld. Ze onderzoekt het en dan beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Ze kan niet langer ontkennen dat er meer is dan alle anderen willen zien. Dit wordt bevestigd als ze meegezogen wordt naar een wereld waar ze nooit van heeft gehoord. De wereld kent geen zuurstof, maar een bijzondere energie waar iedereen zijn kracht uit haalt. Er breekt een crisis uit in de wereld en Gaia moet het oplossen. Dit alles terwijl ze zich uit een gepland huwelijk moet redden, die haar mogelijk aan deze wereld vastbindt. Zal ze ooit terug kunnen naar haar eigen wereld?
    Kort samengevat: Ze komt in een fantasiewereld terecht en moet daar een crisis oplossen.
    Foto's: Graag als achtergrond een van deze foto's: 1, 2
    Verder wil ik er een jonge vrouw op met opvallende ogen en een soort bob-achtig kapsel zoals dit
    Sfeer: Fantasierijk, dramatisch
    Horizontaal / Verticaal: Het liefst verticaal
    Extra's: Flikken Maastricht
    Dit is overigens een link naar de story, mocht je een impressie willen van het verhaal.




    Ik heb wat in elkaar geflanst, als ik wat moet veranderen zeg het maar!
    ~ Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)



    Ik heb wat in elkaar geflanst, als ik wat moet veranderen zeg het maar!
    ~ Meike


    Ik heet Erieka, niet Erica ;x

    Maar hij is qua stijl geweldig!


    26 - 02 - '16