• De titel zegt al redelijk wat volgens mij maar het probleem is dus dat als ik Sims Supernatural probeer te installeren op mijn computer (op alle computers doet hij dit) hij bij een bepaald bestand zegt dat het niet geïnstalleerd kan worden. Je kan dan alleen op opnieuw proberen klikken maar hij kan het niet dus ik kan hem niet installeren. Het is niet een download.
    Ik ben niet erg handig met computers dus kan iemand me helpen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien ligt het aan de CD. Kan je hem nog omruilen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nee dat niet meer
    Ik ga even kijken (het is echt weer iets voor mij dat er een vetvlek of weetikveel op zit :$)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Staat er ook geen garantie op of zo? Hoelang heb je 'm al? Want het zou toch behoorlijk kut zijn als je zo veel geld hebt betaald voor zo'n spel en het dan niet kunt installeren. Daarom download ik ook alles illegaal. (':

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 16:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Meer dan een jaar nu
    Ik had 'm op de computer staan die ik samen met mijn broer deel en hij heeft hem eraf gegooid dus dat is erg irritant


    Spoiler alert: you will save yourself

    Novoselic schreef:
    Staat er ook geen garantie op of zo? Hoelang heb je 'm al? Want het zou toch behoorlijk kut zijn als je zo veel geld hebt betaald voor zo'n spel en het dan niet kunt installeren. Daarom download ik ook alles illegaal. (':


    Koop digitaal en je hebt dat probleem niet en meestal is het maar een paar euro ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Jammer dat hij niet meer werkt, want het is een van de leukste, volste en meest geliefde uitbreidingen van ze allemaal...

    Kan je een print screen van de melding ofzo maken? :')


    Take me to wonderland