• Ik zie egt veel topics met: 'wie is er fan van dit?' en dan veel reacties van: 'ben geen fan maar luister er wel naar'. Nou vraag ik me af, wanneer vind jij dat je ergens fan van bent?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk.Wanneer dat je er cd's van hebt,er naar een concert van zult gaan en informatie over hun weet.

    Als je naar concerts gaat, namen op je hele lichaam tattoeërd (als je dat zo schrijft), een week van te voren voor de zaal waar het concert wordt gehouden gaat liggen en wanhopige emails en brieven naar de band/persoon in questie stuurt.
    Nee, weet ik veel. Als je het gevoel hebt dat je de band/persoon leuker vind dan andere bands/personen?


    rules don't stop me

    Als je naar concerts gaat, namen op je hele lichaam tattoeërd (als je dat zo schrijft), een week van te voren voor de zaal waar het concert wordt gehouden gaat liggen en wanhopige emails en brieven naar de band/persoon in questie stuurt.
    Nee, weet ik veel. Als je het gevoel hebt dat je de band/persoon leuker vind dan andere bands/personen?


    DAN BEN IK EEN BULIA FAN

    ik heb heel stiekem een tattoeage van bulia op mijn kontgat


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    DAN BEN IK EEN BULIA FAN

    ik heb heel stiekem een tattoeage van bulia op mijn kontgat

    Gaaaf maaaaaan! Ik heb een foto van Nicol op mijn ooglid.


    rules don't stop me

    Op je kontgat? Waar sta ik dan ? ö


    All was well.

    willen jullie ontopic blijven..

    Ziggy heeft ook wat te zeggen

    f tt jfjfke,ujdn

    en ik denk dat daarmee alles wel zo een beetje is gezegd.
    Amen.


    rules don't stop me

    @Krull
    Okeuh

    @Lize
    Op mijn linkertepel.

    @Bulia
    wistkwel

    @OT
    Ik denk als je echt iets hebt van wow daar wil ik naar toe fsue ?? of als je je kamer plamuurt met posters van die band/zanger[es]


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind mezelf een fan als ik echt alleen maar dat liedje zou luister omdat het van die bepaalde artiest is.


    BAM!

    Als je de meeste van de liedjes graag hoort en dat je op zen minst iets weet van de zanger(es)/groep :Y)


    Let the Night embrace you

    wanneer je posters ophangt, cd's koopt, en naar concerten gaat.


    ' niks is wat het zijn moet '

    euhm..ik voel dat gwnxD als ik cd's koop en mijn kamer alleen maar van hun posters toelaat
    tokio hotel blijft nu für immer:Y) ik heb nog nooit gehad dat een band voorrang op ze had xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als je de meeste van de liedjes graag hoort en dat je op zen minst iets weet van de zanger(es)/groep :Y)

    Ja :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wanneer je posters van ze op zou hangen, naar hun concerten zou gaan, dingen weet over ze en CD's koopt. Zoiets, denk ik. :X Alleen dan denk ik dat ik nergens echt fan van ben. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wanneer je heel zot bent van die persoon/band, er dingen van gaat opzoeken, kopen etc.
    Als ik fan zou zijn van elke zanger/band waarnaar ik luister, zou ik al lang arm zijn.


    -