• Al een paar dagen krijg ik een melding dat er geen veilige verbinding gemaakt kan worden, door verouderde of onveilige TLS-beveiligingsinstellingen.


    Dit dus.

    Als ik dan refresh kan ik alsnog naar de pagina waar ik heen wil, maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling natuurlijk.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het lijkt alleen maar erger te worden. Elke 3 a 4 paginawissels moet ik inmiddels refreshen omdat die melding dan komt. Op mobiel heb ik er geen last van, op laptop wel.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ennn ik ben er nu een stuk van een hoofdstuk door kwijtgeraakt -_-


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat vervelend!
    Ik heb nog nooit zo'n melding gehad :/


    The soul needs autumn.

    Vervelend van je hoofdstuk.
    Dit is inderdaad niet helemaal de bedoeling nee, al helemaal niet als het alleen maar erger wordt. Ik zal doorgeven dat dit probleem zich voordoet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dankjewel (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Grace schreef:
    Wat vervelend!
    Ik heb nog nooit zo'n melding gehad :/


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Grace schreef:
    Wat vervelend!
    Ik heb nog nooit zo'n melding gehad :/

    Heb je dit ook bij andere websites? En zijn er andere leden die dit probleem ook ondervinden?

    Ik heb wat kleine aanpassingen aan de SSL verbinding gedaan maar weet niet zeker of dit de oplossing zal brengen.


    Dit is mijn signature...

    Bij mij staat er verbinding is veilig dus ik heb er ieg geen last van...


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Rutger schreef:
    Heb je dit ook bij andere websites? En zijn er andere leden die dit probleem ook ondervinden?

    Ik heb wat kleine aanpassingen aan de SSL verbinding gedaan maar weet niet zeker of dit de oplossing zal brengen.

    Nee, echt alleen bij Q. Ik had de virusscanner al extra laten draaien, maar daar kwam ook niks uit.
    Ik heb er vandaag nog geen last van gehad (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb er de hele dag geen last van gehad, maar nu begint het ineens weer.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb er nog steeds last van. Ik heb er inmiddels nogmaals een virusscanner overheen gegooid, en ook een malwarescanner. Uit beide is niks gekomen dus daar kan het niet aan liggen.
    Het rare is dat ik er op de andere computer (waar ik werk met Chrome) geen last van heb en op mijn laptop (waar ik werk met Microsoft Edge) wel.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.