• Mijn vroegere buurjongen heeft zelfmoord gepleegd. Ik kon hem niet zo heel erg goed. Dus geen berichtjes plaatsen met gecondoleert. Ik heb er niks aan. Zijn ouders broer en zus hebben er misschien wat meer aan. Of helemaal niks. Ze zijn nu zo breekbaar. Zijn moeder kon amper lopen van verdriet. En het waren zulke lieve mensen.


    Music is the new sex

    Het is gewoon kut, en ik wou jullie er eens over na laten denken. Omdat te veel mensen roepen dat ze zelfmoord gaan plegen. En er is iets verkeerd opgevat van wat ik zei. Zo bedoelde ik het natuurlijk niet;)


    Music is the new sex

    Of ze doen het omdat ze aandacht te kort hebben. Deze jongen was vroeger al niet gelukkig. Dit is eigenlijk een boodschap aan de mensen die zomaar dat roepen of zogenaamd dood willen. Je doet het niet omdat er nu toevallig vet rot tegen je gedaan wordt op school. Je doet dit omdat je niet gelukkig bent. En niet een week gelukkig, nee al bijna je hele leven.

    ze doen het niet omdat ze aandacht te kort hebben.Oke,er zullen er wel bij zijn,maar ze doen het niet allemaal.

    Ik denk er genoeg over na, dank je (: Weet wel dat je het zo niet bedoelde, wou gewoon ff hierover iets zeggen.

    En zoals Intuition al zei: Hij weet dondersgoed hoeveel verdriet en pijn hij zijn ouders en de rest van de familie doet. Ze vinden gewoon dat het beter zou zijn zonder hun.


    goede aanvulling. mijn stukje was niet volledig (A)


    it's cool to know nothing.

    Dan was jou buurjongen egoïstisch.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Het blijft een heftig onderwerp met verschillende motieven die je niet (altijd) voor anderen kan invullen.


    it's cool to know nothing.

    Dan was jou buurjongen egoïstisch.


    Zelfmoord hoeft niet per sé over egoïsme te gaan hoor.

    (...)
    ze doen het niet omdat ze aandacht te kort hebben.Oke,er zullen er wel bij zijn,maar ze doen het niet allemaal.

    Ik bedoel mensen die roepen dat ze zelfmoord willen plegen


    Music is the new sex

    (...)
    Ik bedoel mensen die roepen dat ze zelfmoord willen plegen


    Over die mensne heb ik een harde mening die ik hier niet ga verkondigen. Het enige wat ik daarover wil zeggen is dat ze zielig zijn, een leven moeten zoeken en stoppen om met zoiets te spotten, dankje

    Dan was jou buurjongen egoïstisch.

    Dat is onbeschoft


    Music is the new sex

    (...)

    Over die mensne heb ik een harde mening die ik hier niet ga verkondigen. Het enige wat ik daarover wil zeggen is dat ze zielig zijn, een leven moeten zoeken en stoppen om met zoiets te spotten, dankje

    Ik deel die mening


    Music is the new sex

    Mensen plegen niet zomaar zelfmoord. Daar gaat echt een héle lange tijd overheen van proberen & doorgaan. Maar op een gegeven moment ben je kapot & kan je gewoon niet meer..


    Protège moi de mes désirs.

    (...)
    Ik bedoel mensen die roepen dat ze zelfmoord willen plegen

    dat zijn ook meestal de mensen die je moet geloven. Ook al denk je dat het om aandacht is,maar dat zijn ook meestal de mensen die aan het vechten zijn met hun leven.

    (...)
    dat zijn ook meestal de mensen die je moet geloven. Ook al denk je dat het om aandacht is,maar dat zijn ook meestal de mensen die aan het vechten zijn met hun leven.

    Mensen die met het idee rondlopen gaan er niet zo mee te koop lopen. Geloof mij maar


    Music is the new sex

    (...)
    Mensen die met het idee rondlopen gaan er niet zo mee te koop lopen. Geloof mij maar

    Geloof mij ook maar wanneer iemand tegen je zegt dat ze het leven beu is en zelfmoord wilt plegen,dat je die persoon serieus moet nemen.